მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
აზა ჯოჯუა მარტვილის მუნიციპალიტეტის სოფელ ტალერის საჯარო სკოლის პედაგოგია, რომელიც მაღალი პროფესიონალიზმითა და პასუხისმგებლობით ეკიდება ყველაზე ღირებულ საქმეს - განათლებული თაობების აღზრდას. ზრუნავს მოსწავლეთა სასკოლო ცხოვრება წიგნიერების დიდ სამყაროში მოგზაურობას ჰგავდეს.
იხილეთ ბლიც-ინტერვიუ პედაგოგ აზა ჯოჯუასთან:
- პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს...
- როგორც მოსწავლის, ასევე მასწავლებლის უფლება-მოვალეობის დაცვას. თანამშრომლობაზე აგებულ ურთიერთობებს.
- მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია...
- ურთიერთპატივისცემა, სიყვარული, ნდობა.
- ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან...
- ისინი არიან ტოლერანტები, მეგობრულები, მიმტევებლები.
- სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს...
- მაღალ პროფესიონალიზმს, წარმატებულ და ძლიერ სასკოლო გარემოს.
- ჩემი ყოველდღიური მოტივაციაა...
- მოსწავლეებში სწავლის სურვილის გაღვივება, მეგობრული თანამშრომლობა, სიკეთის კეთება.
- ნაწარმოები, რომლის წაკითხვას ყველა მოსწავლეს ვურჩევ...
- ნოდარ დუმბაძის „მე, ბებია, ილიკო და ილარიონი“.
- სასკოლო ღონისძიება, რომელიც მოსწავლეობისას განსაკუთრებით მახარებდა...
- საახალწლო ღონისძიებები, პოეზიის საღამოები და ექსკურსიები.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები
„მოსწავლეების მოთხოვნით ამოვიღეთ ეს ნაწარმოებები პროგრამიდან“... - პრემიერი განათლების სისტემაზე საუბრობს
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს მოტივირებულ, ბედნიერ, ინტელექტუალურ და თვითშეფასების უნარის მქონე მოსწავლეებს“
საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა