მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თეონა კალანდია მარტვილის მუნიციპალიტეტის სოფელ ტალერის საჯარო სკოლის პედაგოგია, რომლისთვსაც მნიშვნელოვანია მისი საქმე და ის დიდი მიზანი, რომლისკენაც მოსწავლებთან ერთად ისწრაფვის, მიზანი, რომელიც განათლებული თაობების აღზრდას გულისხმობს. ის დიადი გეგმებით, ერთგულად დგას განათლების სადარაჯოზე და თავისი წვლილი შეაქვს წიგნიერი მომავლის შექმნაში.
იხილეთ ბლიც-ინტერვიუ პედაგოგ თეონა კალანდიასთან:
- პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს...
- მოსწავლისა და მასწავლებლის უფლება-მოვალეობის დაცვას.
- მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია...
- სიყვარული, ნდობა, პატივისცემა.
- ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან...
- ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები.
- სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს...
- უკეთესი მომავლისაკენ სწრაფვა და წინსვლა, რომელიც ჩვენი სკოლის საწინდარია.
- ჩემი ყოველდღიური მოტივაციაა...
- ჩემი საქმე, მისია და მოვალეობები, რომელსაც ვახორციელებ ჩემს მოსწავლეებთან.
- ნაწარმოები, რომლის წაკითხვას ყველა მოსწავლეს ვურჩევ...
- კონსტანტინე გამსახურდიას „დიდოსტატის მარჯვენა“.
- სასკოლო ღონისძიება, რომელიც მოსწავლეობისას განსაკუთრებით მახარებდა...
- პოეზიის საღამო და მხატვრული კითხვა.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები
„მოსწავლეების მოთხოვნით ამოვიღეთ ეს ნაწარმოებები პროგრამიდან“... - პრემიერი განათლების სისტემაზე საუბრობს
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს მოტივირებულ, ბედნიერ, ინტელექტუალურ და თვითშეფასების უნარის მქონე მოსწავლეებს“
საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა