მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ასპინძის მუნიციპალიტეტის სოფელ ივერიის საჯარო სკოლის დირექტორი თენგიზ შავაძე მოსწავლეებს მათ საჭიროებებსა და ინტერესებზე მორგებულ სასწავლო გარემოს სთავაზობს. მისთვის მნიშვნელოვანია მოსწავლე-მასწავლებლებთან მეგობრული, ნდობაზე დამყარებული ურთიერთობები. როგორც სკოლის ხელმძღვანელი ამბობს, ბავშვებისგან ბევრს სწავლობს, თავად კი მათთვის საჭირო რჩევებს არასდროს იშურებს.
etaloni.ge-ის ბლიც-კითხვებს სკოლის დირექტორი თენგიზ შავაძე პასუხობს:
- პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს...
- დადებითი ატმოსფეროს შექმნას სკოლაში, სადაც მოსწავლესაც და მასწავლებელსაც უხარია მისვლა.
- მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია...
- მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა.
- ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან...
- არიან მეგობრულები და ყველა იმ უნარით დაჯილდოებულნი, რაც აუცილებელია სწავლა-განათლებისთვის.
- სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს...
- განათლებულ, პროფესიონალ და პასუხისმგებლიან პედაგოგებს და დირექტორს.
- ჩემი ყოველდღიური მოტივაციაა...
- მოსწავლეებთან ურთიერთობა, რადგან ისინი გვასწავლიან ბევრ საინტერესო რამეს.
- ნაწარმოები, რომლის წაკითხვას ყველა მოსწავლეს ვურჩევ...
- „ვეფხისტყაოსანი“, რადგან გვასწავლის ზოგადსაკაცობრიო იდეებს და თემებს.
- სასკოლო ღონისძიება, რომელიც მოსწავლეობისას განსაკუთრებით მახარებდა...
- არაფორმალურ გარემოში მიღებული ცოდნა, გრძელვადიანია და ცხოვრების საუკეთესო გაკვეთილია.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
განათლების სამინისტრო განცხადებას ავრცელებ
აღმზრდელ-პედაგოგებთან დაკავშირებით მთავრობამ გადაწყვეტილება მიიღო - გამარტივდა თუ გართულდა პროფესიაში შესვლა
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
პრობლემის გადასაჭრელად მნიშვნელოვანია სწორი ბალანსის პოვნა სასკოლო მოთხოვნებსა და მოსწავლის ფსიქოლოგიურ კეთილდღეობას შორის
საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები