სიახლეები
სკოლები

ვაჭევის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა ნოდარ დუმბაძის - „ბოშები“ საინტერესო აქტივობებით შეისწავლეს
25-12-2024
-
+


ჭიათურის მუნიციპალიტეტის სოფელ ვაჭევის საჯარო სკოლაში მეტად საინტერესო სასწავლო პროცესი მიმდინარეობს. პედაგოგები სწავლებისას საინტერესო მეთოდებსა და მიდგომებს მიმართავენ, მოსწაველეებს საინტერესო აქტივობებს სთავაზობენ და გაკვეთილებს უმრავალფეროვნებენ. 

ახლახან, სკოლის მოსწავლეებს ქართულ ენასა და ლიტერატურაში ღია გაკვეთილი ჩაუტარდათ თემაზე - ნოდარ დუმბაძის - „ბოშები“. 

გაკვეთილის მიზანი იყო ბოშების ისტორიის, კულტურის და ტრადიციების გაცნობა.

სასწავლო პროცესი მეტად საინტერესოდ და მოსწავლეთა მაღალი ჩართულობით წარიმართა. 

მოსწავლეებმა ნოდარ დუმბაძის ნაწარმოები დიდი ინტერესით შეისწავლეს, ჩაუღრმავდნენ მთავარ აზრსა და სათქმელს. 

პედაგოგმა ბავშვები არაერთ საინტერესო აქტივობაში ჩართო და მათ სასწავლო მოტივაზიაზე იზრუნა. 

იხილეთ ფოტოები:


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

2025 წლის ტესტების ჩატარების განრიგი ცნობილია  - რეგისტრაციის ვადები და სხვა დეტალები

მოსწავლეთა დასწრების პროცენტული მაჩვენებელი - ინფორმაცია მასწავლებლებისთვის

რომელი სკოლის დირექტორები და პედაგოგები არიან ავტორიზაციის საბჭოს შემადგენლობაში - განახლებული სია ცნობილია

ეროვნულებზე 100 პროცენტიანი საგრანტო ქულით გასულები ფინანსურ წახალისებას მიიღებენ

„ბაღებში დასაშვებია ერთ ბავშვზე გათვლილი კვების ღირებულების ცდომილება თეთრებით“ - დოკუმენტი

პიროვნება
სკოლები

ლექცია ბატონმა ლაშა დეისაძე-შარვაშიძემ წაიკითხა

სკოლაში მოსწავლეთა წარმატება ახარებთ და მათ ახალი მწვერვალების დაპყრობას უსურვებენ

საინტერესო

მასწავლებელს მის დასახმარებლად რამდენიმე ხრიკის გამოყენება შეუძლია.

რა ხრიკები უნდა გამოიყენოთ მოსწავლესთან, რომელსაც დამახსოვრება უჭირს? - რჩევები მასწავლებლებისთვის 

სიახლეები
საზოგადოება
Loading...