მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
გურამ ქარქაშაძის სახელობის თერჯოლის მუნიციპალიტეტის სოფელ ღვანკითის საჯარო სკოლის გუნდს პრიოფესიონალი, წინსვლასა და განვითარებაზე ორიენტირებული პედაგოგები აკომპლექტებენ.
მათ შორის არის გერმანული ენის მასწავლებელი მაია გელაშვილი, რომელიც ყოველთვის ახერხებს მოსწავლეები ჩაერთოს სხვადასხვა ღონისძიებაში, რომელებიც დაეხმარება უცხოური ენის (გერმანული ენა) ახლებურად სწავლებაში.
პედაგოგი ფლობს მრავალ უნარ-ჩვევას, მათ შორის ინფორმაციულ-საკონიმუკაციო ტექნოლოგიებს, გერმანულ და ინგლისურ ენებს, არის სამგზის სერტიფიცირებული მასწავლებელი.
ის წლების მანძილზე თანამშრომლობს გოეთეს ინსტიტუტთან, რომელიც მდებარეობს თბილისში და ქართველ მასწავლებლებს საშუალებას აძლევს, განავითარონ გერმანული ენის სწავლების მეთოდები (Goethe-Institut Georgien.)
თბილისის „გოეთეს ინსტიტუტი“, უკვე 30 წელია არის საქართველოში გერმანული ენის მასწავლებელთა მხარდამჭერი ორგანიზაცია.
ამჯერად, მაია მასწავლებელმა სხვა კოლეგებთან ერთად მონაწილეობა მიიღო გერმანული ენის მასწავლებელთა დღისადმი მიძღვნილ ღონისძიებაში, რომელიც მოაწყვეს გერმანული მხარის წარმომადგენლებმა.
ახლახან, მასწავლებელი იუბილარი გახლდათ და სკოლა მას საუკეთესო სურვილებით ულოცავს დაბადების დღეს.
„ენერგიულ და ნიჭიერ ქალბატონს ვუსურვებთ ჯანმრთელობას და წარმატებებს პროფესიულ საქმიანობაში“, - აღნიშნავენ სკოლაში და პედგაოგს ყოველივე საუკეთესოს უსურვებენ.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ცვლილებები სკოლის დირექტორებს, მასწავლებლებსა და რესურსცენტრების ხელმძღვანელებს შეეხება - მთავრობის 2025 წლის გეგმა ცნობილია
ფავორიტიზმი, სუბიექტური დამოკიდებულება... კიდევ რა გამოწვევები ახლავს ბაღებში შიდა კონკურსით კადრების დასაქმებას
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
პროექტი მოსწავლეებისთვის აღმოჩნდა აქტიუალური და მეტად საინტერესო