სიახლეები
სიახლეები

მოძალადე აღმზრდელი განაგრძობს პროფესიულ საქმიანობას, რაც დაუშვებელია - ადრეული განათლების სპეციალისტები და ფსიქოლოგები
25-01-2025
-
+


24 იანვარს გავრცელებულმა ვიდეომ, სადაც ერთ-ერთი ბაღის აღმზრდელი მცირეწლოვან ბავშვებს უყვირის და ღირსების შემლახავად ეპყრობა საზოგადოებაში დიდი აღშთფოთება გამოიწვია. აღნიშნულ ფაქტს ბავშვთა უფლებებზე მომუშავე ორგანიზაციები, ადრეული განათლების სპეციალისტები  და ფსიქოლოგები საერთო განცხადებით ეხმაურებიან.

ვიდეოს ავტორი მშობელი წერს, რომ არსებობს აღმზრდელის მხრიდან ფიზიკური ძალადობის შემთხვევაც: „აღმზრდელმა 2 წლის ბავშვს უყვირა და წაქცეული ხელით გამოათრია“ 

მათი შეფასებით, აღმზრდელის ქცევა, ფსიქოლოგიური და ემოციური ძალადობა, ლახავს ბავშვის, როგორც ადამიანის, პიროვნების ღირსებას და კატასტროფულად მოქმედებს მის განვითარებასა და კეთილდღეობაზე.

„განსაკუთრებით შემაშფოთებელია, რომ მომხდარის შესახებ ინფორმირებულია საბავშო ბაღის ადმინისტრაცია, თბილისის ბაგა-ბაღების სააგენტო, თუმცა მათ მიერ არანაირი ქმედება არ განხორციელებულა, რაც შოკისმომგვრელი არაკომპეტენტურობის და სამსახურებრივი გულგრილობის მანიშნებელია.

ბავშვების უსაფრთხოება და ღირსება ყოველთვის პირველ ადგილზეა და მათი დაცვის ნებისმიერი წარუმატებლობა არის სისტემის წარუმატებლობა.

მოძალადე აღმზრდელი განაგრძობს პროფესიულ საქმიანობას, რაც დაუშვებელია, რადგან ის წარმოადგენს საფრთხეს ბავშვების ფიზიკური და მენტალური ჯანმრთელობისათვის. ძალადობის ნეგატიური გავლენა, იქნება ეს ფიზიკური თუ სიტყვიერი, მცირეწლოვან ბავშვებზე, გამოუსწორებელ ზიანს აყენებს ბავშვების ემოციურ, სოციალური და კოგნიტურ განვითარებას.

ჩვენ მოვუწოდებთ ყველა პასუხისმგებელ უწყებას, მიიღონ დაუყონებლივი და გადამწყვეტი ზომები ამ ინციდენტის გამოსაძიებლად. ბავშვებთან მუშაობის უფლება არ უნდა მიეცეს როგორც ძალადობის განმხორციელებელ, ასევე ძალადობის დამფარავ პირებს“, – ნათქვამია განცხადებაში, რომელსაც ხელს აწერენ:

ნინო ცინცაძე – ასოცირებული პროფესორი, ბავშვის განვითარების ინსტიტუტის დირექტორი

ხათუნა დოლიძე – ასოცირებული პროფესორი, ადრეული განათლების პროგრამის ხელმძღვანელი

ცირა ბარქაია – ადრეული განათლების სპეციალისტი, ფსიქილოგი

ლიკა ქურციკიძე – ფსიქოლოგი, ადრეული და ინკლუზიური განათლების სპეციალისტი

თეკლე კაპანაძე – ადრეული აღზრდისა და განათლების ან/და სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების დაწესებულების ავტორიზაციის ექსპერტი

თამარა ჩაკვეტაძე – ადრეული გარე განათლების სპეციალისტი, ტყის პედაგოგიკის საერთაშორისო პრაქტიკოსი

ნინო ჯიჯავაძე – ადრეული განათლების სპეციალისტი

მაია ნასრაშვილი – „კივიტას გეორგიკას” პრეზიდენტი

გიორგი მესხიძე – „კივიტას გეორგიკას” დამფუძნებელი


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

 საღამოს საჯარო სკოლაში ვან გოგის დაბადების დღის აღსანიშნავად მოსწავლეთა ნამუშევრების გამოფენა მოეწყო

სიღნაღის საჯარო სკოლაში მათემატიკის კვირეული ჩატარდა და მოსწავლეებმა რიცხვების ჯადოსნურ სამყაროში იმოგზაურეს

ბაღებში სააღდგომოდ „პრემიები“ დარიგდება - ფულადი ჯილდოს შესახებ ინფორმაციას თბილისის ბაღების სააგენტო ადასტურებს

საბჭოს წევრობის შესარჩევი კონკურსი გამოცხადდა - ცენტრი 18 ახალი პირის დასაქმებას გეგმავს

წამყვან-მენტორობის გამოცდების ჩატარებასთან დაკავშირებით NAEC განმარტავს

პიროვნება
„სკოლამ უნდა შეძლოს, გაზარდოს ეროვნული და ზოგადსაკაცობრიო ღირებულებების მატარებელი, თავისუფალი პიროვნება - თბილისის N142 საჯარო სკოლის დირექტორი ეკატერინე ენდელაძე

„მასწავლებლად ალბერტ აინშტაინს ავირჩევდი, რადგან მისი ხედვა ცოდნასა და შემოქმედებაზე შთამაგონებელია“...

სკოლები
„სკოლამ უნდა შეძლოს, გაზარდოს ეროვნული და ზოგადსაკაცობრიო ღირებულებების მატარებელი, თავისუფალი პიროვნება - თბილისის N142 საჯარო სკოლის დირექტორი ეკატერინე ენდელაძე

მოსწავლეებმა 1989 წლის 9 აპრილს, რუსთაველის გამზირზე დაღუპულთა ხსოვნას პატივი მიაგეს.

კვირეულს I-II კლასების მოსწავლეები პედაგოგებთან: ნათია მეფარიშვილსა და ნინო სალიასთან ერთად შეუერთდნენ

„ვულოცავთ ამ წარმატებას“ - ასე გამოეხმაურა ორღულის საჯარო სკოლა ბავშვების წარმატებას

მოსწავლეებმა 9 აპრილს განვითარებული მოვლენებისა და მისი შედეგების შესახებ ისაუბრეს
 
საინტერესო

მასწავლებელს მის დასახმარებლად რამდენიმე ხრიკის გამოყენება შეუძლია.

რა ხრიკები უნდა გამოიყენოთ მოსწავლესთან, რომელსაც დამახსოვრება უჭირს? - რჩევები მასწავლებლებისთვის 

სიახლეები
საზოგადოება