მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ზაზა ფერაძის სახელობის ზესტაფონის მუნიციპალიტეტის სოფელ შორაპნის საჯარო სკოლის პედაგოგები სწავლებისას საინტერესო და მრავალფეროვან სასწავლო რესურსებს მიმართავენ. ამჯერად, სასწავლო რესურსების შექმნაში პედაგოგმა - ფიქრია ხუჯაძემ თავად მოსწავლეები ჩართო, რაც თემის უკეთ გასააზრებლად მეტად ეფექტური აღმოჩნდა.
სასწავლო რესურსები სკოლის Vა და Vბ კლასის მოსწავლეებმა, საგანის „ჩვენი საქართველო“ (პედაგოგი- ფიქრია ხუჯაძე) შესწავლისას შექმნეს.
როგორც პედაგოგი გევეუბნება, დაწყებით საფეხურზე განსაკუთრებით აქტუალურია რესურსებით მდიდარი სახალისო გაკვეთილები, მოტივაციაც უფრო მაღალია, მასალაც ადვილად აღქმადი ხდება და ჩართულობაც უფრო დიდია.
თემის დასრულების შემდეგ (სამეგრელო) ერთი გაკვეთილი Vა კლასში რესურსის შექმნას დაეთმო. მოსწავლეები აქტიურად ჩაერთნენ სამუშაო პროცესში. პლასტელინისგან გაკვეთილზე დაამზადეს „კოლხური თეთრის“ ასლები.
მოსწავლეები ხალისით ასრულებდნენ დავალებას, ძერწავდნენ, ხატავდნენ. ადარებდნენ ორიგინალ ვერსიას. ყველა მონეტა ლამაზი და საინტერესო გამოვიდა. ორიგინალურს ყველაზე მეტად მიახლოებული ასლები შექმნეს მ. გაჩეჩილაძემ, ს. ცერცვაძემ, ბ. სირაძემ.
Vბ კლასის მოსწავლე ბ. მუმლაძემ შექმნა არგონავტების ხომალდის „არგოს“ მაკეტი, თ. ლაბაძემ მეგრული ფაცხის მაკეტი დაამზადა. ორივე მაკეტი საინტერესო და ლამაზი გამოვიდა.
„თემის შემაჯამებელ გაკვეთილზე (სამეგრელო) გამოვიყენე მათი შექმნილი რესურსი თვალსაჩინოების სახით. სხვა მოსწავლეებს გაუჩნდათ სურვილი თითონაც ჩაერთონ აქტივობაში და შექმნან სხვადასხვა სახის სასწავლო რესურსები მოსწავლეების მიერ დამზადებული თვალსაჩინოება განვათავსეთ სკოლაში არსებულ „რესურსების მუზეუმში“, რათა მისი გამოყენება შეძლოს სხვა პედაგოგმა ან კლასმა საჭიროებისამებრ“,- აღნიშნავს პედაგოგი ფიქრია ხუჯაძე და აქტივობის მნიშვნელობას უსვამს ხაზს.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ბაღის პერსონალის მართვის მეთოდოლოგიის დოკუმენტში გაწერილია სკოლამდელი დაწესებულების დირექტორისა და სხვა პერსონალის საკვალიფიკაციო მოთხოვნები
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მოსწავლეები გაეცნენ წიგნის შესახებ ბრძნულ გამონათქვამებს
თუ არ იცით, რომ იოსებ გრიშაშვილი, ვასილ ბარნოვი, ეგნატე ნინოშვილი - იცით ამ მწერლების ნამდვილი სახელი და გვარი ?
მწერლის ერთ-ერთი პირველი ფსევდონიმი „რაზიკოვი“ იყო... ლუკა რაზიკაშვილმა ვაჟა-ფშაველას ფსევდონიმით ხელმოწერა 1885 წელს დაიწყო