მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თებერვალში წიგნის საჯარო კითხვის საერთშორისო დღე აღინიშნება, რომელსაც ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებებში განსაკუთრებული დატვირთვა აქვს, რადგან ასეთ დროს მოსწავლეებს შესაძლებლობა აქვთ გაერთიანდნენ, ერთად აღნიშნონ წიგნის ხმამაღლა კითხვის დღე და თავადაც შეიტანონ წვლილი თანატოლებში კითხვის პოპულარიზაციაში.
ამ მხრივ გამონაკლისი არც მცხეთის მუნიციპალიტეტის, ქსოვრისის საჯარო სკოლა გახლავთ, სადაც წიგნიერების დონის ამაღლებას შთამბეჭდავი და ემოციური აქტივობები მიეძღვნა.
III და IV კლასის მოსწავლეებმა, პედაგოგების - ელენე ბრაჭულისა და ნატო კელეპტრიშვილის ხელმძღვანეობით, ჯგუფურად წაიკითხეს საყვარელი წიგნებიდან ამონარიდები, იმსჯელეს წაკითხულის შესახებ და დასკვნებიც გააცნეს დამსწრე საზოგადოებას.
აღსანიშნავია, რომ მოსწავლეთა აქტივობამ სასკოლო საზოგადოების წარმომადგენლებში დიდი მოწონება დაიმსახურა. „დირექცია მადლობას უხდის III და IV კლასის ხელმძღვანელებს ელენე ბრაჭულს და ნატო კელეპტრიშვილს აქტიურობისათვის“, - აღნიშნულია სკოლის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
დაფიქსირდა თუ არა მუნის შემთხვევები სკოლებსა და ბაღებში - etaloni.ge ოფიციალურ უწყებებს დაუკავშირდა
IZRUNE.GE ბათუმში! - წარმატებული მოსწავლეების დაჯილდოების საზეიმო ღონისძიება ამჯერად შავიზღვისპირეთში გაიმართა
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
„მათ არასოდეს დაავიწყდებათ ამ დღის ემოციები“
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე