მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ნინოწმინდის მუნიციპალიტეტის, განძის N2 საჯარო სკოლაში განსაკუთრებული ყურადღება ექცევა მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებას და აქედან გამომდინარე, ბავშვებს საშუალება აქვთ, საგანთა შორის ინტეგრაციით, მიიღონ საფუძვლიანი განათლება.
ამჯერად განძის N5 საჯარო სკოლის მეხუთეკლასელების შესახებ გიამბობთ, რომლებმაც ცნობილი მწერლის, ვაჰან ტერიანის შემოქმედება არა მხოლოდ ლიტერატურის, არამედი სახვითი ხელოვნების „პირიზმიდან“ შეისწავლეს.
აქტივობის თემა გახლდათ - „ვაჰან ტერიანი - ხელოვნებისა და წარმოსახვის პლატფორმაზე“
როგორც სკოლაში გვიამბობენ, მე-5 კლასის მოსწავლეებს, გაკვეთილის მიმდინარეობისას, ჰქონდათ შესაძლებლობა, ხელოვნების მეშვეობით, ახალი ხედვით გაეცნოთ მწერალი.
„გაკვეთილის მთავარი ნაწილი იყო შემოქმედებითი დავალება, რომელიც აერთიანებდა ლიტერატურასა და სახვით ხელოვნებას: მოსწავლეებმა პაზლის სახით შეკრეს დიდი პოეტის პორტრეტი, რომელიც განთავსდა სკოლის დერეფანში, როგორც ტერიანის ხსოვნისადმი მიძღვნილი სიმბოლური ნამუშევარი“, - ნათქვამია სკოლის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.
აქვე უნდა აღინიშნოს, რომ აქტივობას ხელმძღვანელობდა ხელოვნების პედაგოგი ვანიკ თევანიანი, რომლის შეფასებით, ბავშვების ჩართულობამ და დაინტერესებამ კიდევ ერთხელ დაადასტურა, რომ ხელოვნება შეიძლება გახდეს სწავლის ეფექტური და შთამაგონებელი საშუალება, რაც შესაძლებლობას აძლევს მოსწავლეებს, იგრძნონ და აღიქვან დიდი მოღვაწეების შემოქმედება.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
11-12 თებერვალს საქართველოში შედარებით ცივი და უნალექო მინდი შენარჩუნდება.
ახალი სასწავლო წლის დაწყებამდე მოსწავლეები 150-ლარიან დახმარებას მიიღებენ - ვის ეკუთვნის დაფინანსება
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მოსწავლე-მასწავლებლებმა ერთმანეთს სიხარული გაუზიარეს
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე