მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქუთაისის N9 საჯარო სკოლაში მოსწავლეებს წიგნის კითხვის კულტურას დაწყებითი კლასებიდანვე ასწავლიან და მომავალი თაობის წიგნიერების დონის ამაღლებაზე ზრუნავენ. სწორედ ამ მიზანს ემსახურებოდა მე-4 კლასში გამართული აქტივობაც.
მოსწავლეები მსოფლიო გზავნილს „იკითხე ხმამაღლა,შეცვალე მსოფლიო“ შეუერთდნენ და წიგნის საჯაროდ კითხვის მსოფლიო დღეს ხალისით გამოეხმაურნენ.
მოსწავლეებმა ხმამაღლა წაიკითხეს მათთვის საყვარელი ნაწარმოებები, ერთმანეთს გაუზიარეს საკუთარი აზრები, გამოხატეს თავიანთი შეხედულებები წიგნის, ცოდნის შესახებ, შექმნეს საყვარელი პერსონაჟები.
„მნიშვნელოვანია, ბავშვებმა უფრო მეტად შეიყვარონ და იკითხონ წიგნები, იმსჯელონ და გამოთქვან საკუთარი აზრი წაკითხულის ირგვლივ“,- აღნიშნავენ სკოლაში და მოსწავლეებს კითხვის მნიშვნელობის გააზრებაში ეხმარებიან.
წიგნის საჯაროდ კითხვის მსოფლიო დღე მსოფლიოში ცნობილი ღონისძიებაა, რომელშიც 100 სხვადასხვა ქვეყნიდან 31 მილიონ ადამიანამდე მონაწილეობს და ერთიანდება საერთო სლოგანის - „იკითხე ხმამაღლა, შეცვალე მსოფლიო!“ გარშემო.
იხილეთ ვიდეო
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ვალდებულება მთავრობამ 2026 წლის 1-ელ ოქტომბრამდე უნდა შეასწრულოს
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მერვეკლასელებმა წაიკითხეს ნოდარ დუმბაძის მოთხრობა „ჰელადოსი“
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე