მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ნიკოლოზ ბარათაშვილის სახელობის, თბილისის N212 საჯარო სკოლაში განსაკუთრებული ყურადღება ეთმობა მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებას; პედაგოგები მხოლოდ საგნობრივი ცოდნის ტრანზიციით არ შემოიფარგლებიან და ცდილობენ, მოსწავლეებმა მიღებული ინფორმაცია სხვადასხვა საინტერესო პროექტში ჩართულობით განიმტკიცონ.
ამჯერად გიამბობთ თბილისის N212 საჯარო სკოლაში ჩატარებული გეოგრაფიის გაკვეთილის შესახებ - მე-7 კლასის მოსწავლეებმა, პედაგოგ მანანა ლევანიშვილის ხელმძღვანელობით, სხვადასხვა ქვეყნის დროშები საკუთარი ხელით შექმნეს.
აქტივობაში ჩართულობა ბავშვებისთვის სახალისო და რა თქმა უნდა, შემეცნებითი აღმოჩნდა, მათ ერთმანეთს შთაბეჭდილებებიც გაუზიარეს და იმაზეც იმსჯელეს, რომელი ქვეყნის დროშა მოსწონთ ყველაზე მეტად, თუმცა საბოლოოდ ერთხმად განაცხადეს, რომ სამშობლოს დროშას ვერც ერთი მათგანი ვერ შეედრება.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ყინვა, თოვლი, ძლიერი ქარი.... - როდემდე გაგრძელდება უამინდობა
„ლიტერატურასთან მუდმივად ზიარების მოთხოვნილების ჩამოყალიბება ესთეტიკური სიამოვნების მისაღებად“ - კიდევ რა მოთხოვნებს უნდა აკმაყოფილებდეს სახელმძღვანელოები
„მასწავლებლობა ჩემთვის, შთაგონება და სულის ძახილი“ - გაიცანით 2025 წლის მასწავლებლის გლობალური ჯილდოს კონკურსის გამარჯვებული ეკა სეფიაშვილი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
მოსწავლეებმა თანატოლების ნამუშევრები მოიწონეს და დრო ნაყოფიერად გაატარეს
ეშტიის N2 საჯარო სკოლის მესამე კლასის მოსწავლეებმა ფიზიკური აღზრდის გაკვეთილზე შემაჯამებელ დავალებას თავი წარმატებით გაართვეს
გაიცანით 14 წლის ბიჭი, რომელიც ზეპირად, გონებაში ყველაზე სწრაფად ამრავლებს, ყოფს უმატებ რიცხვებს ერთმანეთს