მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საქართველოს საპატრიარქოს წმინდა ნინოს სახელობის მართლმადიდებლური სკოლის მოსწავლეებისთვის ფიზიკის გაკვეთილები გაჯარებულია მრავალფეროვანი აქტივობებით, რაც მოსწავლეთა სწავლის ხარისხსა და სასწავლო შემართებაზე აისახება.
ახლახან, ფიზიკის მასწავლებლის - ირმა წითაძის უშუალო ჩართულობითა და მითითებით, მე-7 კლასის მოსწავლეებმა, სასწავლო პროგრამის ფარგლებში, შეასრულეს საინტერესო აქტივობა და მიყვნენ პირობას: საკვანძო შეკითხვაა - როგორ შევქმნათ პოსტერი, სადაც აღვწერთ თოვლის პაპას მოძრაობის პროცესს, და წარმოვადგენთ მისი მახასიათებელი ფიზიკური სიდიდეების დამოკიდებულებას ცხრილებისა და გრაფიკების საშუალებით.
დავალების მიზანი იყო პოსტერის შექმნა, სადაც მოსწავლეები აღწერდნენ თოვლის პაპას მოძრაობის პროცესს და წარმოადგენდნენ მისი მახასიათებელი ფიზიკური სიდიდეების დამოკიდებულებას ცხრილებისა და გრაფიკების საშუალებით.
ზოგადად, სასწავლო აქტივობა ძალიან საინტერესოა და აერთიანებს, როგორც ფიზიკის, ისე შემოქმედებითი აზროვნების ელემენტებს. იგი ხელს უწყობს მოსწავლეების ანალიტიკური და პრეზენტაციის უნარების განვითარებას.
მასწავლებელმა მოსწავლეებს, მიაწოდა დეტალური ინსტრუქციები, როგორ უნდა შეედგინათ გრაფიკები და რომელი ფიზიკური სიდიდეები უნდა წარმოედგინათ.
როგორც სკოლაში აღნიშნავენ, ეს აქტივობა ეფექტურად აერთიანებს ფიზიკის კონცეფციებსა და შემოქმედებით მიდგომას. მისი შესრულება ხელს უწყობს, მოსწავლეებში, გააზრებით სწავლებას და მოტივაციას. გარკვეული დეტალების დამატებითა და ინსტრუქციების დაზუსტებით, აქტივობა კიდევ უფრო საინტერესო და სასარგებლო აღმოჩნდა.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ინფორმაცია აბიტურიენტებისთვის - როგორ უნდა მოიქცეთ თუ საგანმანათლებლო პროგრამაზე მითითებულია ერთი ან რამდენიმე უცხოური ენა?
„მოსწავლეების ნათქვამი - „თქვენთან გავიგე მათემატიკა“ ეს ყველაფერს ნიშნავს ჩემთვის“
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს ურავლის საჯარო სკოლას დირექტორი სოფიო გელაშვილი პასუხობს
სასწავლო პროცესს მასწავლებელი მანუშაკ კიურეღიანი ხელმძღვანელობდა