სიახლეები
სკოლები

საქართველოს საპატრიარქოს წმინდა ნინოს სახელობის მართლმადიდებლური სკოლის მე-7 კლასელება ფიზიკის გაკვეთილზე თოვლის პაპას მოძრაობის პროცესი აღწერეს
25-02-2025
-
+


საქართველოს საპატრიარქოს წმინდა ნინოს სახელობის მართლმადიდებლური სკოლის მოსწავლეებისთვის ფიზიკის გაკვეთილები გაჯარებულია მრავალფეროვანი აქტივობებით, რაც მოსწავლეთა სწავლის ხარისხსა და სასწავლო შემართებაზე აისახება. 

ახლახან, ფიზიკის მასწავლებლის - ირმა წითაძის უშუალო ჩართულობითა და მითითებით, მე-7 კლასის მოსწავლეებმა, სასწავლო პროგრამის ფარგლებში, შეასრულეს საინტერესო აქტივობა და მიყვნენ პირობას: საკვანძო შეკითხვაა - როგორ შევქმნათ პოსტერი, სადაც აღვწერთ თოვლის პაპას მოძრაობის პროცესს, და წარმოვადგენთ მისი მახასიათებელი ფიზიკური სიდიდეების დამოკიდებულებას ცხრილებისა და გრაფიკების საშუალებით.

დავალების მიზანი იყო პოსტერის შექმნა, სადაც მოსწავლეები აღწერდნენ თოვლის პაპას მოძრაობის პროცესს და წარმოადგენდნენ მისი მახასიათებელი ფიზიკური სიდიდეების დამოკიდებულებას ცხრილებისა და გრაფიკების საშუალებით. 

ზოგადად, სასწავლო აქტივობა ძალიან საინტერესოა და აერთიანებს, როგორც ფიზიკის, ისე შემოქმედებითი აზროვნების ელემენტებს. იგი ხელს უწყობს მოსწავლეების ანალიტიკური და პრეზენტაციის უნარების განვითარებას.

  1. მულტიდისციპლინარული მიდგომის თვსლსაზრისით, აქტივობა აერთიანებს ფიზიკას, გრაფიკულ დიზაინს და შემოქმედებით აზროვნებას, რაც ხელს უწყობს ცოდნის გაღრმავებას სხვადასხვა მიმართულებით;
  2. მოცემული სცენარი რეალურ სიტუაციაზეა დაფუძნებული, რაც ეხმარება მოსწავლეებს ფიზიკის კონცეფციების უკეთ გააზრებაში;
  3. ცხრილებისა და გრაფიკების გამოყენება მოსწავლეებს აძლევს  შესაძლებლობას, უკეთ აღიქვან ფიზიკური სიდიდეების (სიჩქარე, დრო, მანძილი) ურთიერთკავშირი;
  4. მოსწავლეებს მიეცათ დავალება, რომელიც მოითხოვდა სტრატეგიული დაგეგმვის უნარს და ინფორმაციის ორგანიზებულად წარმოდგენას;
  5. ის ხელს შეუწყობს მოსწავლეებს ურთიერთთანამშრომლობისა და იდეების გაზიარების უნარის განვითარებაში.

მასწავლებელმა მოსწავლეებს, მიაწოდა დეტალური ინსტრუქციები, როგორ უნდა შეედგინათ გრაფიკები  და რომელი ფიზიკური სიდიდეები უნდა წარმოედგინათ.

როგორც სკოლაში აღნიშნავენ, ეს აქტივობა ეფექტურად აერთიანებს ფიზიკის კონცეფციებსა და შემოქმედებით მიდგომას. მისი შესრულება ხელს უწყობს, მოსწავლეებში, გააზრებით სწავლებას და მოტივაციას. გარკვეული დეტალების დამატებითა და ინსტრუქციების დაზუსტებით, აქტივობა კიდევ უფრო საინტერესო და სასარგებლო აღმოჩნდა. 

იხილეთ ფოტოები:


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

ინფორმაცია აბიტურიენტებისთვის - როგორ უნდა მოიქცეთ თუ საგანმანათლებლო პროგრამაზე მითითებულია ერთი ან რამდენიმე უცხოური ენა? 

რესურსცენტრების უფროსები სკოლებში თანამშრომლებს დანიშნავენ  - მინისტრის ბრძანება

გამოცდებზე რეგისტრაცია მსურველებს 2 აპრილის ჩათვლით  შეეძებათ


რომელი საგნის პედაგოგებისთვის შეიძლება დაწესდეს დამატებითი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები

მედლების შესაძენად 130 ათას ლარზე მეტია გამოყოფილი


პიროვნება

„მოსწავლეების ნათქვამი - „თქვენთან გავიგე მათემატიკა“ ეს ყველაფერს ნიშნავს ჩემთვის“

სკოლები

სასწავლო პროცესს მასწავლებელი მანუშაკ კიურეღიანი ხელმძღვანელობდა

სკოლაში მადლობს უხდიან პედაგოგს საინტერესო ღონისძიებისთვის

მე-9 კლასის მოსწავლეებმა შეიმუშავეს და შექმნეს მექანიზმი, რომელიც მუშაობს წყლის დონის სენსორით


პედაგოგ გლიზა იმნაძეს საყვარელმა მოსწავლეებმა გაზაფხულის ეს ლამაზი დღსასწაული კიდევ უფრო გაულამაზეს


საინტერესო

მასწავლებელს მის დასახმარებლად რამდენიმე ხრიკის გამოყენება შეუძლია.

რა ხრიკები უნდა გამოიყენოთ მოსწავლესთან, რომელსაც დამახსოვრება უჭირს? - რჩევები მასწავლებლებისთვის 

სიახლეები
საზოგადოება