მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის, მომავლის სამრეწველო ინოვაციების ლაბორატორია FabLab ATSU, სასკოლო ჰაკათონზე “JUNIORATSUHACK“ რეგისტრაციას აცხადებს და სკოლის VI-XII კლასის მოსწავლეებს მონაწილეობას სთავაზობს.
ჰაკათონში მონაწილეობა უფასოა. მასში მონაწილეობისთვის ონლაინ რეგისტრაციის გავლა კი შესაძლებელია 21 დეკემბრამდე,„ჰაკათონი ჯუნიორის“ ოფიციალურ ვებგვერდზე http://junior.atsuhack.com
ჰაკათონის II ეტაპი მოიცავს 22 დეკემბრიდან 14 იანვრამდე პერიოდს.
აღნიშნულ ეტაპზე ჰაკათონის მონაწილეები გაივლიან ონლაინ ტესტს, ოფიციალურ გვერდზე http://junior.atsuhack.com რომელიც შედგენილი იქნება ეროვნული სასწავლო გეგმის ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების სტანდარტის მიხედვით. ტესტირების შედეგების მიხედვით გამოვლინდება შემდეგ ტურში გადასული მოსწავლები. რომელთა სია გამოქვეყნდება ჰაკათონ ჯუნიორის ოფიციალურ ვებ-გვერდზე.
ჰაკათონის III ეტაპი გაიმართება 22 იანვარს, აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტში, სადაც საზეიმო ვითარებაში მოხდება ღონისძიების გახსნა, პროექტის პრეზენტაცია და პირველი სასკოლო ჰაკათონის შედეგების გაცნობა. ღონისძიების ფორმატი, ასევე, ითვალისწინებს მასტერკლასების ჩატარებას, მენტორების წარდგენას, მონაწილეთა გუნდებად დანაწილებას და სავარაუდო იდეების პროექტებზე მუშაობას.
გუნდები ვირტუალურ სივრცეში იმუშაობენ პროექტზე, ხოლო მენტორები მათ დაეხმარებიან იდეების დახვეწაში.
გუნდის წევრები საცხოვრებელი ადგილის მიხედვით იმუშავებენ საქართველოს სხვადასხვა ქალაქში განთავსებულ Fablab-ში, სადაც საჭიროების მიხედვით გამოიყებენ Fablab-ის რესურსებს - 3D პრინტერს, ლაზერულ მჭერლს და სხვა აპარატურას.
IV დასკვნითი ეტაპი გაიმართება 29 იანვარს, აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტში, სადაც მოხდება რეგისტრირებული გუნდების სამუშაო სივრცეში განაწილება, იდეების მატერიალიზაცია, განხორციელდება საექსპერტო ჟიურის მონიტორინგი სამუშაო პროცესზე, ხოლო მუშაობის დასრულების შემდეგ, დასრულებული პროდუქტის პრეზენტაცია. ამავე დღეს, ჟიურის მიერ გამოვლინდებიან გამარჯვებულები და გაიმართება დაჯილდოების ცერემონია.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
რა შემთხვევაში მიიჩნევა სწავლის შედეგი მიღწეულად
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს
სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ
მოსწავლეების ფანტაზია უსაზღვროა და საჩუქარს, ძირითადად, ადრესატის გემოვნებიდან გამომდინარე არჩევენ