სიახლეები
ეტალონი

როგორია „ეტალონის“ ფინალზე დასმული კითხვების სტატისტიკა
03-07-2018
-
+


საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატ „ეტალონის“ ფინალის საპრიზო ადგილოსნების შედეგებთან ერთად უამრავ ადამიანს თითოეული კითხვის სტატისტიკაც აინტერესებს. 

ამიტომ, გასული წლის მსგავსად, გთავაზობთ „ეტალონის'' ფინალზე დასმული კითხვების სტატისტიკას: რამდენი სწორი პასუხი დაფიქსირდა, რამდენი არასწორი, რამდენმა მოსწავლემ შეიკავა პასუხისგან თავი. ასევე თითოეული ვერსია რამდენმა აირჩია და რამდენი იყო პასუხის დაფიქსირების საშუალო დრო. 

სტატისტიკის მიხედვით, მე-6, მე-10 და მე-13 კითხვას მონაწილეთა უმრავლესობამ სწორი პასუხი გასცა, ერთ-ერთი ყველაზე რთული კი მე-18 კითხვა აღმოჩნდა. შედარებით რთული აღმოჩნდა ასევე მე-4და მე-14 კითხვები, თითოეულ ამ კითხვას არასწორი პასუხი52-მა ფინალისტმა გასცა.

მე-6 შეკითხვა 1254 წელს მონღოლების მიერ საქართველოს მოსახლეობის აღწერას ეხებოდა, მე-10 კითხვა - ლადო ასათიანის ცნობილ ლექსს „საქართველოში“, ხოლო მე-13 - ცელულოზის შემცველობას უჯრედებში.

საკმაოდ რთული აღმოჩნდა მე-18 კითხვა, რომელიც თბილისში ჩამოყალიბებული კავკასიის მუზეუმის პირველ დირექტორს ეხებოდა. ფინალისტებს ასევე გაურთულდათ მე-4 კითხვა ფიზიკიდან, ვაკუუმში ვერტიკალურად ზევით სხეულის სიჩქარის ორჯერ გაზრდისა და ასროლის სიმაღლის შესაბამისად გაზრდის შესახებ და მე-14 კითხვა, რომელიც ასევე ფიზიკიდან იყო და სხეულის თავისუფალ ვარდნას უკავშირდებოდა.

მონაწილეებმა ყველაზე სწრაფად მე-10 კითხვას უპასუხეს - საშუალოდ 4.00 წმ-ში, ხოლო ყველაზე დიდი დრო მე-3 - 8.56 წმ და მე-16 - 8.61 წმ კითხვებზე პასუხის გაცემის დროს დაფიქსირდა.

მე-10 კითხვა, როგორც ზემოთ აღვნიშნეთ, ლადო ასათიანის ლექსიდან იყო. 

მე-3 კითხვაზე ფინალისტებმა, როგორც ჩანს, საშუალო მაჩვენებელზე უფრო დიდხანს იფიქრეს, თუმცა უმეტესობამ პასუხი არასწორად დააფიქსირა, კითხვა მერცხლების მიერ ზამთრის პირობების შეუგუებლობაზე იყო. ასევე საშუალოზე მეტი დრო მოანდომეს მე-16 კითხვას, თუმცა, ამჯერად უმეტესობამ სწორი პასუხი გასცა, კითხვა სამცხის ათაბაგ ყვარყვარე ჯაყელს ეხებოდა.

მე-6 (1254 წელს მონღოლების მიერ საქართველოს მოსახლეობის აღწერას ეხებოდა) და მე-20 კითხვაზე, რომელიც კონსტიტუციის მიხედვით, საქართველოს სახელმწიფო ენას უკავშირდებოდა, არც ერთმა მონაწილემ არ შეიკავა თავი.

მხოლოდ 2 თავშეკავება დაფიქსირდა მე-5 კითხვაზე, რომელიც ჰემოგლობინს ეხებოდა, ასევე ორმა ფინალისტმა შეიკავა თავი მე-10 კითხვაზე(ლადო ასათიანის ლექსის შესახებ).

თითო თავშეკავება დაფიქსირდა მე-14 დამე-15 კითხვაზე.მე-14 კითხვა, როგორც უკვე აღვნიშნეთ, შედარებით რთულია ღმოჩნდა და ფიზიკიდან სხეულის თავისუფალ ვარდნას უკავშირდებოდა. ხოლო მე-15 კითხვა პარიზის ძველ სახელწოდებას ეხებოდა. 


შეგახსენებთ, რომ „ეტალონის“ გრანდიოზული ფინალი რუსთაველის თეატრში გაიმართა.

საქართველოს ეროვნულ ინტელექტ-ჩემპიონატში 78 „ეტალონი მოსწავლე“ მონაწილეობდა.

გთავაზობთ ფინალისტთა შედეგებს


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

საბავშვო ბაღების დაფინანსება 16 მილიონით მცირდება - თბილისის 2025 წლის ბიუჯეტის პროექტი ცნობილია

ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის საბჭო სხდომას 27 დეკემბერს გამართავს 

სტუდენტების 2 კატეგორია, რომელიც 500 და 700 ლარით დაფინანსდება - მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტი

რატომ უნდა დაიწეროს ნიშნები სკოლაში - მოსწავლის შეფასების მიზნები, პრინციპები, ამოცანები

6 ყველაზე რთული გამოცდა მსოფლიოში

პიროვნება

„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“

„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“

სპორტული შეჯიბრებები, რადგან ამ დროს იქმნებოდა საუკეთესო, პოზიტიური თანამშრომლობითი გარემო და მიყალიბდებოდა ემპათიის უნარი თანატოლის მიმართ 

ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი მიზანდასახულნი, შრომისმოყვარენი და შემოქმედებითნი არიან
სკოლები
მათთვის საინტერესო და შემეცნებითი აღმოჩნდა წყალქვეშა სამყაროში მოგზაურობა

მათ იცეკვეს, იმღერეს, სიტყვა წარმოთქვეს და შემოდგომაზე ვრცლად ისაუბრეს

საინტერესო

6 ყველაზე რთული გამოცდა მსოფლიოში

მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა 

ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე

AI განმარტებით, მასწავლებლის ჩაცმულობა მაინც დამოკიდებულია სკოლის კულტურასა და პოლიტიკაზე 

სიახლეები
საზოგადოება