მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
„180 პედაგოგი აფასებს ამ სახელმძღვანელოებს, ჯგუში არის მინიმუმ 5 ადამიანი და ეჭვი იმასთან დაკავშირებით, რომ 5 ადამიანი ერთდროულად არის ან წიმააღმდეგი ან მომხრე რომელიმე სახელმძღვანელოსი, ჩვენი აზრით, არის არარელევანტური".
ამასთან, მურღულიას თქმით, ყველა განხილვა, რომელიც სახელმძღვანელოზე ჩატარდა, ჩაწერილია და აპელაციის პროცესში შესაძლებელია მასალის გამოთხოვა და ამა თუ იმ მხარის სიმართლის დამტკიცება.
„სისტემა ნებისმიერი გარე შეღწევისაგან ძალიან მაღალი სტანდარტითაა დაცული. ერთადერთი პრეტენზია, რომელიც შეიძლება არსებობდეს არის ის, თუ კონკრეტულმა პედაგოგმა სხვა პირებს გაუზიარა რაიმე ფორმით ინფორმაცია, თუმცა ესეც ვერ ახდებს გავლენას შეფასებებზე,“- განმარტა მინისტრის მოადგილემ.
მეორე და ძალიან მნიშვნელოვანი საკითხი, გამომცემლობა „დიოგენეს“ მიერ წამოყენებული პრეტენზიაა. მისი თქმით, მთავარი ამოცანაა, რომ საჯარო ინტერესებიდან გამომდინარე, სამინისტროს მიღმა, დამოუკიდებელ სივრცეში მოხდეს ამ მონაცემების შემოწმება.
„ჩვენთვის ფრიად აქტუალურია ის პრეტენზია, რომელიც გამომცემლობა „დიოგენემ“ წარმოადგინა, ჩვენ მივიღეთ ვიდეოჩანაწერი, სააპელაციო კომისიამ განიხილა და მიიღო გადაწყვეტილება გადააგზავნოს დამატებითი ექსპერტიზისთვის. ეს არ ნიშნავს, რომ ამ ვიდეოჩანაწერში ფიქსირდება რაიმე ფაქტები, ჩვენი ამოცანაა, საჯარო ინტერესებიდან გამომდინარე, სამინისტროს მიღმა, დამოუკიდებელ სივრცეში მოხდეს ამ მონაცემების შემოწმება და დადასტურდეს ან უარყოფილ იქნას, თუმცა, დარწმუნებული ვარ, შეუძლებელია ასეთი რამის დადასტურება,“ - განაცხადა თეიმურაზ მურღულიამ.
მისი თქმით, სამინისტროს მთავარი ამოცანა მოსწავლეთათვის ხარისხიანი წიგნების მიწოდებაა და გრიფირების პროცესში, ბუნებრივია, ყველა ვერ გაიმარჯვებდა. აქედან გამომდინარე, იარსებებს უკმაყოფილებაც და სამინისტრო მწვავე კითხვებზე პასუხის გასაცემად მზადაა.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
სსუ-ს რექტორმა ზურაბ ხონელიძემ და „ეტალონისა" დამფუძნებელ გოჩა ტყეშელაშვილმა შეხვედრაზე ერთობლივ გეგმებსა და თანამშრომლობაზე ისაუბრეს
„ჩემი ყოველდღიური მოტივაციაა მოსწავლეთა თვალებიდან წამოსული სითბოა, რაც მაგრძნობინებს მათ მზაობას ჩემს მოსასმენად“
აღსანიშნავია, რომ მსგავსი აქტივობები და ღონისძიებები მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებას და სასწავლო პროცესში ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს