მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
პროფორიენტაციისა და კარიერის დაგეგმვის საპილოტე პროგრამის განხორციელება ქალაქ თეთრიწყაროს N1 სკოლაში დაიწყო 2013 წლის ნოემბრიდან.
აღნიშნული პროგრამის მიზანია:
1. IX – XI კლასის მოსწავლეთათვის დახმარების გაწევა საკუთარი ინტერესების, შესაძლებლობების, უნარების, ღირებულებების გაცნობიერებისა და განვითარებაში.
2. მოსწავლეთა ინფორმირება საგანმანათლებლო შესაძლებლობების შესახებ.
3. მოსწავლეთა აღჭურვა პროფესიული გადაწყვეტილების მიღების თეორიული, პრაქტიკული ცოდნითა და უნარებით.
პროფორიენტაციისა და კარიერის დაგეგმვის სამოქმედო გეგმის მიხედვით 2016 წლის 27 სექტემბერს მოეწყო მე-9 კლასის მოსწავლეთა შეხვედრა ხელოვნების სხვადასხვა სფეროს წარმომადგენლებთან, კერძოდ: მსახიობებთან - დავით ბეკოშვილთან, ლაშა კანკავასთან და კონირეჟისორებთან - ნიკოლოზ ხომასურიძესთან და თინათინ ბეკოშვილთან.
აღნიშნული შეხვედრის მიზანი იყო კონკრეტულ პროფესიაში წარმატებული ადამიანების გაცნობა, მათი კარიერული წინსვლის შესახებ ინფორმაციის მიღება, ამ პროფესიების მნიშვნელობა ქვეყნის განვითარებისათვის.
შეხვედრამ საინტერესოდ ჩაიარა. მოწვეული სტუმრები მოსწავლეებს ესაუბრნენ საკუთარი პროფესიული კარიერის შესახებ, გაიმართა დისკუსია.
სტუმრებმა უპასუხეს მოსწავლეებისათვის მნიშვნელოვან კითხვებს.
მომავლაში დაგეგმილია მოსწავლეთა შეხვედრა ჯანმრთელობის დაცვის წარმომადგენლებთან.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ოთხი მწერალი, რომლის შემოქმედებაც საგამოცდო პროგრამაში აღარ არის - ეროვნულები 2025
„მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია ღია კომუნიკაცია...“
სვანეთის მუზეუმთან და მესტიის ბიბლიოთეკასთან თანამშრომლობით, მოსწავლეებმა შთამბეჭდავი პრეზენტაციები გამართეს
„ჩვენ ბევრჯერ დავწერთ ისტორიას. ბევრ მწვერვალს დავიპყრობთ, როგორც საგანმანათლებლო, ასევე სპორტულ სარბიელზე“
6 ყველაზე რთული გამოცდა მსოფლიოში
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა
ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე