მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი საგნის მასწავლებლებისთვის 5-დღიან ტრენინგ-მოდულს „სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლის ინტეგრაცია ზოგადსაგანმანათლებლო კლასში“ აგრძელებს.
ტრენინგის ფარგლებში მონაწილეები ეცნობიან ინკლუზიური განათლების ისტორიას და ფილოსოფიას, ასევე, ინკლუზიური განათლების, როგორც უმაღლესი ხარისხის განათლების, მნიშვნელობას; განიხილავენ ყველა იმ ეროვნულ და საერთაშორისო დოკუმენტს, რომლითაც რეგულირდება ინკლუზიური განათლება საქართველოში; შეისწავლიან განვითარების დარღვევის ტიპებს, ასევე, მოსწავლის საჭიროებების შესაბამისად, ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის შემუშავების პრინციპებს და სსსმ მოსწავლის კლასში ინტეგრაციის სტრატეგიებს.
ტრენინგ-კურსის დასრულების შემდეგ, მასწავლებელს შეეძლება მოსწავლის საჭიროებების და უნარების შესაბამისი ინდივიდუალური სასწავლო მიზნების, ამოცანებისა და სტრატეგიების შერჩევა, ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის დოკუმენტის წარმოება, მისი მართვა და მონიტორინგი. გარდა ამისა, შეძლებს ზოგადსაგანმანათლებლო კლასში სსსმ მოსწავლისთვის გაკვეთილის დაგეგმვას.
აღნიშნული ტრენინგ-მოდულის ფარგლებში მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნულმა ცენტრმა უკვე 825 მასწავლებელი გადაამზადა და ტრენინგებს სხვა დარეგისტრირებული პედაგოგებისთვის აგრძელებს.მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი საგნის მასწავლებლებისთვის 5-დღიან ტრენინგ-მოდულს „სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლის ინტეგრაცია ზოგადსაგანმანათლებლო კლასში“ აგრძელებს.
ტრენინგის ფარგლებში მონაწილეები ეცნობიან ინკლუზიური განათლების ისტორიას და ფილოსოფიას, ასევე, ინკლუზიური განათლების, როგორც უმაღლესი ხარისხის განათლების, მნიშვნელობას; განიხილავენ ყველა იმ ეროვნულ და საერთაშორისო დოკუმენტს, რომლითაც რეგულირდება ინკლუზიური განათლება საქართველოში; შეისწავლიან განვითარების დარღვევის ტიპებს, ასევე, მოსწავლის საჭიროებების შესაბამისად, ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის შემუშავების პრინციპებს და სსსმ მოსწავლის კლასში ინტეგრაციის სტრატეგიებს.
ტრენინგ-კურსის დასრულების შემდეგ, მასწავლებელს შეეძლება მოსწავლის საჭიროებების და უნარების შესაბამისი ინდივიდუალური სასწავლო მიზნების, ამოცანებისა და სტრატეგიების შერჩევა, ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის დოკუმენტის წარმოება, მისი მართვა და მონიტორინგი. გარდა ამისა, შეძლებს ზოგადსაგანმანათლებლო კლასში სსსმ მოსწავლისთვის გაკვეთილის დაგეგმვას.
აღნიშნული ტრენინგ-მოდულის ფარგლებში მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნულმა ცენტრმა უკვე 825 მასწავლებელი გადაამზადა და ტრენინგებს სხვა დარეგისტრირებული პედაგოგებისთვის აგრძელებს.
აღსანიშნავია, რომ ჩვენთან საუბრისას, დირექტორებმა აწ უკვე გასული სასწავლო წელიც შეაჯამეს
ფაქტი იყო, გამოცდა ყველანაირი მოცემულობით უნდა დაეწერა, ამიტომ, ფეხსაცმელი ნაგვის ურნაში, დანანების გარეშე, მოისროლა და გამოცდაზე გაიქცა
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს ამამლოს საჯარო სკოლის დირექტორი მადონა უდესიანი პასუხობს
„მოსწავლის სიყვარული ნიშნავს ხედავდე მასში ცალკეულ პიროვნებას, ითვალისწინებდე მის გრძნობებს, ემოციებს“
მარაბდის საჯარო სკოლამ ამ ნაბიჯით კიდევ ერთი დაუვიწყარი დღე აჩუქა პატარებს
ფარის საჯარო სკოლის დირექტორი გულო ვიბლიანი ერთადერთ კურსდამთავრებულს ეროვნულ გამოცდებზე გულშემატკივრობს
საკვებ რაციონში C ვიტამინით მდიდარი ხილის ჩართვა ამ სეზონზე ენერგიის შესანარჩუნებლად ერთ-ერთი საუკეთესო საშუალებაა