სიახლეები
სამასწავლებლო

„კერძო სკოლის თვალსაჩინო უპირატესობებია - სწავლების უკეთესი ხარისხი, დისციპლინა და უსაფრთხოება“
15-08-2018
-
+


კერძო სკოლაში ბავშვის მიყვანა სულ უფრო პოპულარული ხდება. მშობლებისთვის ის  უსაფრთხოების მაღალ დონესთან, სწავლების განსხვავებულ მეთოდთან, კლასში მოსწავლეების მცირე რაოდენობასა და სხვა დადებით ფაქტორებთან ასოცირდება. საინტერესოა, თავად დირექტორები როგორ აფასებენ კერძო სკოლებს და რა უპირატესობას ხედავენ მათ მიერ მოწოდებულ სერვისებს შორის.

„ქართულ-ამერიკული უმაღლესი სკოლის“ დირექტორი მამუკა მესხიშვილი (თბილისი):
კერძო სკოლა დაინტერსებულია საბოლოო შედეგით. მოსწავლის მიზანს, რისი განხორციელებაც სურს, მეტი ყურადღება ექცევა. ჩვენთან სწავლა იმ დრომდე გრძელდება, სანამ ბავშვები ეროვნულ გამოცდებს არ ჩაბარებენ. სწორედ ამიტომ აქვთ მაღალი შედეგები. ჩვენი სკოლის მოსწავლეებს დამატებით რეპეტიტორის აყვანა არ სჭირდებათ. შედეგზე ორიენტირება მხოლოდ უმაღლესში ჩაბარებას არ გულისხმობს, აქ შედის ფიზიკური და სულიერი განვითარებაც. ამიტომ, ჩვენ გვაქვს ყველანაირი წრე, მათ შორის ჩოგბურთის. ჩვენი მოსწავლეები სხვადასხვა კონკურსებსა და ოლიმპიადებში მუდმივად იმარჯვებენ. რაც მთავრია, უსაფრთხოების თვალსაზრისით, ყველა კლასში ვიდეოთვალი გვიყენია. გვყავს მანდატურებიც და ბუნებრივია, ეს დამატებით უსაფრთხოებას ქმნის. 

კერძო სკოლა „ორნატის“ დირექტორი ლამზირა ბიწაძე (ზესტაფონი): კერძო სკოლის თვალსაჩინო უპირატესობებია - სწავლების უკეთესი ხარისხი, დისციპლინა და უსაფრთხოება. აქვე ვამზადებთ გაკვეთილებს I-VI კლასებში, შესაბამისად, ოჯახში აღარ უწევთ ამაზე ზრუნვა. გაძლიერებული სწავლება გვაქვს. მაგალითად, საჯარო სკოლაში ინგლისური ენა კვირაში ერთხელ ან ორჯერ ტარდება, ჩვენთან კი ეს ყოველდღიური გაკვეთილია. ასევე, სხვადასხვა საგნის საათები გვაქვს დამატებული, შესაბამისად, უკეთესი შედეგებია. ჩვენი სკოლის მაგალითზე ვიტყვი-ყველა მოსწავლე  საატესტატო გამოცდას აბარებს და ეროვნულ გამოცდებზეც კარგი შედეგები აქვთ. ძირითადად, სკოლაში მიღებული ცოდნით ხდება ეს, თუმცა არსებობენ მშობლები, რომლებსაც შვილები რეპეტიტორებთან მაინც დაჰყავთ. ჩვენი პრაქტიკიდან გამომდინარე კი, ვინც მარტო ჩვენთან მიღებულ ცოდნას ეყრდნობა, უკეთეს შედეგს იღებენ, ვიდრე რეპეტიტორთან სიარულით. ასევე, ევროპის ხუთ ქვეყანასთან გვაქვს გაფორმებული ხელშეკრულება და საერთაშორისო ოლიმპიადებში მონაწილეობას ვიღებთ. ეს ქვეყნებია: პოლონეთი, მოლდოვა, უკარინა, ლატვია და სლოვაკეთი. 

კერძო სკოლა „არილის“ დირექტორი ინგა მაჩიტიძე (ბათუმი): გარემო დაცულია, მოსწავლე აბსოლუტურად უსაფრთხოდ სწავლობს. სწავლის ხარისხი ბევრად უფრო მაღალია, რაც გულისხმობს იმას, რომ ბავშვთა რაოდენობა კლასებში მცირეა. ეს უსაფრთხოებაზე ახდენს დიდ ზეგავლენას, რადგან პედაგოგს თითოეულთან ინდივიდუალური ურთიერთობა აქვს, მის ბუნებას ბოლომდე იცნობს და ხასიათს უკეთ სწავლობს. შესაბამისად, კონფლიქტური სიტუაციები თუ იქმნება, მათი განმუხტვა ადვილია. ამავდროულად, თუ ბავშვი ჩვენთან პირველი საფეხურიდან სწავლობს, იმ ბავშვს რეპეტიტორი არ სჭირდება. თუ მოსწავლე მე-11 კლასში შემოგვემატა, ასეთ შემთხვევაში დახმარება შესაძლებელია დასჭირდეს, თუმცა ვცდილობთ, ეს დანაკლისიც ჩვენმა პედაგოგმა შეავსოს. 

კერძო სკოლა „ხერხემის“ დირექტორი ბელა კაპანაძე (ახალციხე): აღსანიშნავია უსაფრთხო გარემო და კლასში მოსწავლეთა მცირე რაოდენობა. ასევე, ადამიანური რესურსი, რაც გულისხმობს საუკეთესო პედაგოგებს. ამის შემდეგ კი მატერიალური რესურსი - ინფრასტრუქტურა. უსაფრთხო გარემოს პედაგოგთა და მოსწავლეთა დამოკიდებულება განაპირობებს, მასწავლებელთა განსაკუთრებული მუშაობა, მორიგეობა სართულების მიხედვით და მოტივირება მოსწავლეთა უსაფრთხოებაზე. ბავშვებმა იციან, რომ კერძო სკოლაში მოსვლით რეპეტიტორთან სირბილი აღარ დასჭირდებათ. ეს ასეც უნდა იყოს. ჩვენ სასწავლო საათების რაოდენობა მეტი გვაქვს, დამატებითი გაკვეთილები ტარდება, სწორედ ამიტომ უკეთესი შედეგებია. ასევე, მათ, ვინც ეროვნულ გამოცდებზე გადიან, დამატებითი საათებს ვუთმობთ იმ საგნებში, რომელსაც აბარებენ. 

კერძო  სკოლა „მილენიუმის“ დირექტორი ელზა ლეკვეიშვილი (რუსთავი): გამომდინარე იქიდან, რომ კერძო სკოლაში მოსწავლეთა კონტიგენტის სიმცირეა, მეტი დაცულობაა.  მოსწავლეთა რაოდენობის სიმცირე სწავლის მეტ ხარისხსაც გულისხმობს. ასევე, მინიმუმამდეა დაყვანილი რეპეტიტორების დამატებით დაქირავების აუცილებლობა. არ ვამბობ, რომ არცერთი მოსწავლე არ საჭიროებს მასწავლებელთან ცალკე სიარულს, მაგრამ უმრავლეს შემთხვევაში ადგილზევე ხდება ბავშვების ცოდნის განტკიცება. მზაობა გვაქვს იმისთვის, რომ დამატებითი საათები დავუთმოთ მოსწავლეებისთვის ცოდნის მეტად მიწოდებას. ინდივიდუალურ სასწავლო გეგმებს ვთავაზობთ ყველას, ასევე, დამატებითი საგანმანათლებლო მომსახურებაც გვაქვს. 

კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

ელექტრონული ჟურნალში სემესტრული ცვლილებების შეტანის ბოლო ვადა ცნობილია  - ინფორმაცია მასწავლებლებისა და სკოლის ადმინისტრაციისთვის

მოსალოდნელია ნალექი, ძლიერი თოვა და ქარბუქი - გაფრთხილება გარემოს ეროვნული სააგენტოსგან

მინისტრის ბრძანებით უცხოეთში მიღებული განათლების აღიარების წესში ცვლილება შევიდა 

2025 წლიდან ბაღებში პერსონალს ხელფასი თითქმის 20%-ით გაეზრდება

როგორც მე-9 კლასის მოსწავლე, ლუკა გვიყვება, ის და თავისი კლასი, რამდენიმე დღით, ბაკურიანში მიდიან

პიროვნება

მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა


 

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“

სკოლები

ასევე მოსწავლეებმა შეასრულეს ფრანგული სიმღერა კინოფილმიდან „ჩარირამა“ 

კესო, მუსიკალური ფესტივალის - „სხვა საქართველო სად არის“, ლაურეატი გახდა 

მე- 7 კლასის დამრიგებლის ზენფირა ისაევის ხელმძღვანელობით ჩატარდა და მასში მოსწავლეები დიდი ინტერესით ჩაერთნენ 

აღსანიშნავია, რომ აღნიშნული კონკურსი საქართველოს საპატრიარქოსთან არსებული ახალგაზრდობის სულიერი და ინტელექტუალური განვითარების ცენტრმა გამოაცხადა

კვირეული დაუვიწყარი ემოციებითა და შთაბეჭდილებებით აღსავსე იყო 

საინტერესო

როგორც მე-9 კლასის მოსწავლე, ლუკა გვიყვება, ის და თავისი კლასი, რამდენიმე დღით, ბაკურიანში მიდიან

როგორია ხალი წელი ხელოვნების გაკვეთილზე? - დღეს მოგიყვებით კრეატიულობისა და მხიარულების სინთეზზე... 

დღეს, განვიხილავთ იდეებს, რომლებიც მოსწავლეებს სიამოვნებას მიანიჭებს და ბუნებასაც დაიცავს 

ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა -   ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა

სიახლეები
საზოგადოება