სიახლეები
სიახლეები

განათლების მიღების მეორე შესაძლებლობა
09-09-2016
-
+


განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს ეროვნული სასწავლო გეგმების დეპარტამენტის, ინკლუზიური განათლების განვითარების სამმართველოს პროგრამის „განათლების მიღების მეორე შესაძლებლობა სასწავლო პროცესის მიღმა დარჩენილი ბავშვებისთვის საქართველოში“ ფარგლებში დაიწყო ტრენინგების ციკლი საჯარო სკოლების პედაგოგებისა და ადმინისტრაციისთვის თემაზე „მოწყვლადი ჯგუფების ბავშვთა საგანმანათლებლო საჭიროებების იდენტიფიკაცია, მათთან კომუნიკაციის და თანამშრომლობის სტრატეგიები“.

ტრენინგის მიზანია პედაგოგებმა მიიღონ ცოდნა და უნარები მოწყვლადი ჯგუფების ბავშვებთან (მათ შორის ისეთი რთული ჯგუფის, როგორიცაა მიუსაფარი ანუ ე. წ. ,,ქუჩაში მცხოვრები და მომუშავე ბავშვები") მუშაობის სირთულეების დასაძლევად, მათთან კომუნიკაციის და თანამშრომლობის გასაუმჯობესებლად. შესაძლებელი უნდა გახდეს სენსიტიური ჯგუფების ბავშვთა პიროვნული ზრდა-განვითარების და საზოგადოებასთან ჯანსაღი შერწყმისთვის მოსწავლეთა სკოლის მიღმა დარჩენის რისკების მინიმუმამდე დაყვანა, მათი ინტეგრაციის პრობლემების დაძლევა და სკოლაში სწავლის მოტივაციის შექმნა.

ტრენინგის მოდულისთვის თემატიკა და პროგრამა შეირჩა მიუსაფარ ბავშვთა საგანმანათლებლო საჭიროებებისა და ფსიქო-სოციალური მახასიათებლების გათვალისწინებით. აღნიშნული სასწავლო კურსი დაიგეგმა და განხორციელდა 2015 წელსაც. მასში მონაწილეობა მიიღეს მიუსაფარ ბავშვთა მასწავლებლებმა და სკოლების დირექტორებმა. ტრენინგს დიდი ინტერესი და გამოხმაურება მოყვა პედაგოგების მხრიდან, რადგან ის თემები, რომლებიც განიხილება სწავლების პროცესში ძალიან აქტუალური და მნიშვნელოვანია კლასის მართვის და სენსიტიური ჯგუფების ბავშვებთან ურთიერთობისთვის.

ტრენინგს ატარებს საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს კონტრაქტორი ორგანიზაცია ,,სამოქალაქო საზოგადოების განვითარების ცენტრი (CSDC)“. ტრენინგში მონაწილეობას იღებენ ის სკოლები რომლებშიც ირიცხებიან მიუსაფარი ბავშვები სულ 34 სკოლის ადმინისტრაცია და პედაგოგები. მათ შორის თბილისის 22 , ქუთაისის 6 და რუსთავის 6 სკოლა.
 

კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

ქულას მუშაობის დასრულებისთანავე დაინახავთ - NAEC ინფორმაციას ავრცელებს

გუდავაძე-პატარკაციშვილის ფონდი აგრძელებს მომავალი პედაგოგების წამახალისებელ სასტიპენდიო პროგრამას

რა შემთხვევაში არ შეინახავს ელჟურნალი განმავითარებელ კომენტარს - ეს უნდა გაითვალისწინოთ

ცვლილება მასწავლებელთა საგნისა და პროფესიული უნარების გამოცდების ჩატარების წესში - დოკუმენტი

მასწავლებლების დანამატები 2025 წელს ორჯერ გაიზრდება - გადაწყვეტილება უკრაინის პედაგოგებს ეხება

პიროვნება

„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“

„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“

სპორტული შეჯიბრებები, რადგან ამ დროს იქმნებოდა საუკეთესო, პოზიტიური თანამშრომლობითი გარემო და მიყალიბდებოდა ემპათიის უნარი თანატოლის მიმართ 

ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი მიზანდასახულნი, შრომისმოყვარენი და შემოქმედებითნი არიან
სკოლები

მათ იცეკვეს, იმღერეს, სიტყვა წარმოთქვეს და შემოდგომაზე ვრცლად ისაუბრეს

არმატებულ სპორტსმენებს სკოლაში მოსწავლეებმა და პედაგოგებმა საზეიმო დახვედრა მოუწყვეს

 ღონისძიებას მასწავლებლები:  ლალი წულაია და ელენე სიხარულიძე, ხელმძღვანელობდნენ 

საინტერესო

ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე

AI განმარტებით, მასწავლებლის ჩაცმულობა მაინც დამოკიდებულია სკოლის კულტურასა და პოლიტიკაზე 

დისგრაფია სწავლის უნარის სპეციფიკური დარღვევაა - რა უნდა იცოდნენ მასწავლებლებმა და მშობლებმა

სიახლეები
საზოგადოება