მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ბავშვების სკოლისათვის მზაობას ფსიქოლოგები, პედიატრები და სხვა ექსპერტები მშობლებისაგან განსხვავებულად განსაზღვრავენ.
ფსიქოლოგები ბავშვის სკოლისათვის მზაობაში აქცენტს აკეთებენ სოციალურ, ფსიქო–ემოციურ მზაობაზე, ინტელექტუალურ მზაობაზე. ასევე ითვალისწინებენ ბავშვის აკადემიურ უნარ–ჩვევების, ფსიქიკურ უნარ–ჩვევების, მოტორიკის განვითარების დონეს.
აღნიშნული მაჩვენებლებით ძირითადად 5 წლის ბავშვები ჩამორჩებიან 6 წლის ბავშვებს. ექსპერტების ნაწილი მხარს უჭერს ბავშვების სკოლისათვის მზაობის ინდივიდუალურ შეფასებას. ნაწილი კი მიიჩნევს, რომ შესაძლებელია,რომ 4–5 წლის ბავშვს ვასწავლოთ შესაბამისი მეთოდების გამოყენებით.
ფსიქო–ფიზიოლოგიური განვითარების თვალსაზრისით და კულტურული სისტემის გავლენით, 5 წლის მოსწავლეებს აქვთ ბევრი თავისებურება, რომელიც აუცილებლად უნდა იცოდეს მასწავლებლებმა და მშობლებმა. ამ ფაქტორების გათვალისწინებით უნდა მოხდეს ბავშვების სასწავლო პროცესში ჩართვა.
თუმცა, მოცემულ მომენტში ამ მიმართულებით მნიშვნელოვანი წინსვლა არ არსებობს და სასწავლო პროცესიც 5 წლიანებისათვის შეუფერებელ გარემოში მიმდინარეობს.
წყარო: ''ხუთი წლის ასაკის მოსწავლეების სწავლების პრობლემების კვლევა''. მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
საინტერესო ფაქტები დედის დღეზე
„მასწავლებლობა ჩემთვის, შთაგონება და სულის ძახილი“ - გაიცანით 2025 წლის მასწავლებლის გლობალური ჯილდოს კონკურსის გამარჯვებული ეკა სეფიაშვილი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
პედაგოგები მოსწავლეთა მოტივაციაზე განსაკუთრებულად ზრუნავენ