მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი ასრულებს მასწავლებლებისთვის სტატუსების მინიჭებას, რაც განვლილ 2017-2018 წელს პედაგოგების მიერ განხორციელებულ მრავალფეროვან საქმიანობას აჯამებს.
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრის ცნობით, წელს 822-მა მასწავლებელმა გამოცდების გზით დაადასტურა საგნობრივი და პროფესიული კომპეტენცია, რაც საკმარისი აღმოჩნდა უფროსი მასწავლებლის სტატუსის მოსაპოვებლად.
„აპელაციის შედეგად 226 მასწავლებელი ნოემბრიდან უფროსი მასწავლებლის სტატუსთან ერთად გაზრდილ ანაზღაურებას მიიღებს“, – ამის შესახებ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრის დირექტორის მოადგილემ, მანანა რატიანმა განაცხადა.
ცენტრში ასევე აცხადებენ, რომ იმ მასწავლებლებს, რომლებსაც სხვადასხვა მიზეზის გამო არ მიენიჭათ სტატუსები, იანვარში ხარვეზების გამოსწორების საშუალება მიეცემათ.
"ასევე მიმდინარეობს მუშაობა „მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემის” განვითარებაზე, მეტი აქცენტი უშუალოდ სასწავლო პროცესზე იქნება გადატანილი. აღნიშნული ცვლილებები ამ წლის ბოლომდე დამტკიცდება, რის შემდეგაც მასწავლებლებს ინფორმაცია ამომწურავად მიეწოდებათ",-ნათქვამია მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.
აღსანიშნავია, რომ ჩვენთან საუბრისას, დირექტორებმა აწ უკვე გასული სასწავლო წელიც შეაჯამეს
„შემაცილეთ, ხალხი არ ხაართ?!“ - მასწავლებლის გამოცდაზე აპლიკანტმა 10 წუთი დაიგვიანა
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს კვირიკეს N2 საჯარო სკოლის დირექტორი ინგა ქარცივაძე პასუხობს
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს ამამლოს საჯარო სკოლის დირექტორი მადონა უდესიანი პასუხობს
ბაზაქლოს საჯარო სკოლაში 2023-2024 სასწავლო წელი მეტად ნაყოფიერი აღმოჩნდა
ქუთაისის N45 სკოლის მასწავლებლები დემოკრატიული კომპეტენციების განვითარებაზე ორიენტირებული რესურსების შექმნაზე აქტიურად მუშაობენ
„მე არასდროს მიფიქრია საჯარო სკოლაში გადასვლაზე, დიდი და წარმატებული ოჯახის წევრი ვარ და ეს ძალიან მახარებს“
ესპანეთში, ბავშვები დაახლოებით 10-12 კვირა ისვენებენ, სკოლები ივნისის დასასრულს ასრულებენ სასწავლო პროცესს