სიახლეები
სკოლები

„ჩვენ მოგითხრობთ მესხების შესახებ“ - თბილისის N45 საჯარო სკოლა საინტერესო აქტივობის ინიციატორია
21-11-2018
-
+


თბილისის N45 საჯარო სკოლის პროექტის „ჩვენ მოგითხრობთ მესხების შესახებ“ ფარგლებში საინტერესო შემეცნებითი აქტივობა განხორციელდა.

სკოლისა და ინკლუზიური სწავლების ხელშეწყობის პროგრამის - „განათლების მიღების მეორე შესაძლებლობა სოციალური ინკლუზიით“- ქვეპროგრამის მონაწილე სხვადასხვა რეგიონის: ოზურგეთის დაბა ნასაკირალის, სამტრედიის მუნიციპალიტეტის სოფელ იანეთის, ახალციხის N2 საჯარო სკოლის მესხებსა და მოხალისე მოსწავლეებს შორის ინფორმაციის გაზიარებისა და მესხეთის ისტორიის უკეთ გაცნობის მიზნით, ახალციხეში ორდღიანი ვიზიტი განხორციელდა.

პირველი დღეს ჩატარდა კონფერენცია, სადაც მონაწილე მოზარდებმა წაიკითხეს თემები მესხეთის ისტორიის, ტრადიციებისა და დღევანდელი ყოფის შესახებ. კონფერენციაში მონაწილეობდნენ:

• ლევან ბირჩაძე, ხვიჩა ჩიტაია (თბილისის N45 საჯარო სკოლა)- „სოციალ-პოლიტიკური გარემოს გავლენა მუსლიმი მესხების ნაგებობებზე";

• ნინო ზედგინიძე (ახალციხის N2 საჯარო სკოლა) - „ძველი მესხები და მათი საცხოვრებლები“;

• მარგალიტა დარსანია, ინგა გაგუა (თბილისის N45 საჯარო სკოლა) - „მესხური ოჯახის სტრუქტურა და ტრადიციები“;

• მთვარისა ზედგინიძე (ახალციხის N2 საჯარო სკოლა) - „ქორწინება სამცხე-ჯავახეთში“;

• გიორგი გოგოლაური (ახალციხის N2 საჯარო სკოლა) -  „ბავშვთა აღზრდის ტრადიციები სამცხე-ჯავახეთში“;

• მარიამ ანთია, ასია თინაძე (თბილისის N45 საჯარო სკოლა) - „მესხური სამზარეულო“;

• მარი აბრამიშვილი (ახალციხის N2 საჯარო სკოლა) - „მესხური ტერასები“;

• ელენე მაისურაძე (ახალციხის N2 საჯარო სკოლა) - „ქართული კულტურა XII-XV საუკუნეებში (სამცხე-ჯავახეთი)“;

• ლუკა ბალანჩივაძე (თბილისის N45 საჯარო სკოლა) - „მაჰმადიან მესხთა დეპორტაციის წლები და ბრძოლა სამშობლოში დაბრუნებისთვის“; 

• ანამარია კვაბზირიძე (თბილისის N45 საჯარო სკოლა) - „გლდანში მცხოვრებ მესხებთან ჩატარებული კვლევის შედეგები“;

• მარინა მუსტაფაევა (ოზურგეთი, დაბა ნასაკირალი) - „კვლევის ანგარიში სამტრედიის მუნიციპალიტეტის სოფელ იანეთში მცხოვრები მესხების შესახებ.“

მათ ხელმძღვანელობდნენ:

• დავით ჯაფარიძე - პროექტის ხელმძღვანელი ისტორიკოსი; 

• ლავრენტი ჯანიაშვილი - პროექტის ხელმძღვანელი ეთნოლოგი; 

• ირმა გოგატიშვილი - პროექტის ახალციხის კოორდინატორი; 

• ირმა საქიძე -ახალციხის N2 საჯარო სკოლის ისტორიის მასწავლებელი; 

• მარეხი ჩიკვაიძე - თბილისის N45 საჯარო სკოლა, პროექტის „ჩვენ მოგითხრობთ მესხების შესახებ“ კოორდინატორი;

მზია გელაშვილი-თბილისის N45 საჯარო სკოლის დირექტორი.

იხილეთ ფოტოები:


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

მედალოსანი მოსწავლეების ფინანსური წახალისების წესი დამტკიცდა - ვინ მიიღებს 500 და 300 ლარს

მასწავლებლებს განაცხადის გასაკეთებლად ვადა დღის ბოლომდე აქვთ - დეტალები

„მე რომ მასწავლებელი ვიყო“... - როგორ გაკვეთილებს ჩაატარებდნენ მოსწავლეები - რჩევები პედაგოგებს ბავშვებისგან

მასწავლებლები ამ საგნებში გამოცდას პირველად ჩააბარებენ - შეფასების სქემა და ტესტის ნიმუშები

გამოცდაზე გამსვლელი პედაგოგების საყურადღებოდ - დამხმარე კრებულები და პროგრამები გამოქვეყნდა
პიროვნება

„მასწავლებლობა ჩემთვის, შთაგონება და სულის ძახილი“ - გაიცანით 2025 წლის მასწავლებლის გლობალური ჯილდოს კონკურსის გამარჯვებული ეკა სეფიაშვილი

მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა


 

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“

სკოლები

სკოლაში გაზაფხულის პირველი დღესასწაულები განსაკუთრებულად აღინიშნა

ღონისძიებაზე მოსწავლეებმა წაიკითხეს ლექსები, ცნობილი ადამიანების მიერ დედებისადმი მიძღვნილი ფრაზები

პატარებმა დედებს მხატვრულად წაკითხული ლექსებიც მიუძღვნეს

საინტერესო

მასწავლებელს მის დასახმარებლად რამდენიმე ხრიკის გამოყენება შეუძლია.

რა ხრიკები უნდა გამოიყენოთ მოსწავლესთან, რომელსაც დამახსოვრება უჭირს? - რჩევები მასწავლებლებისთვის 

სიახლეები
საზოგადოება