მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
იოსებ ოცხელის სახელობის ქუთაისის N2 საჯარო სკოლაში მე-5ა კლასის მოსწავლეების - იესე ჯანგავაძის, ლაზარე მხეიძის და მიქაელ ტურაბელიძის თაოსნობით „კუბიკ-რუბიკში“ ჩემპიონატი გაიმართა.
ჩემპიონატის პირველ სეზონში IV-IX კლასის მოსწავლეები მონაწილეობდნენ. შეჯიბრი „კუბიკ-რუბიკის“ სამ სახეობაში - „პირამიქსი“, „თვისტი“ და „3*3“ ჩატარდა.
პირველი სეზონის გამარჯვებულები არიან:
1. საბა ჯინჭველაშვილი - მე-5ე კლასის მოსწავლე (დამრიგებელი ქეთევან ჯავახაძე) - 1-ლი ადგილი;
2. იესე ჯანგავაძე - მე-5ა კლასის მოსწავლე (დამრიგებელი ქეთევან გოცირიძე) 1-ლი ადგილი;
3. ანა ხურციძე - მე-8გ კლასის მოსწავლე (დამრიგებელი მაია როხვაძე) 1-ლი ადგილი;
4. ოთო ლაღიძე -მე-5გ კლასი (დამრიგებელი მაია მორჩაძე) მე-2 ადგილი;
მოსწავლეების თქმით, თამაში აზარტული და კონკურენტუნარიანი იყო.
ღონისძიების ბოლოს, ჩემპიონატის მონაწილე მოსწავლეებმა თანაკლასელებს და დამსწრე საზოგადოებას გულწრფელი გულშემატკივრობისთვის მადლობა გადაუხადეს.
სკოლა გამარჯვებულებს გამარჯვებას ულოცავს და მადლობას უხდის ჩემპიონატის ორგანიზატორებს და სკოლის ადმინისტრატორს ანა კახიძეს საინტერესო იდეის მაღალ დონეზე განხორციელებისთვის.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
11-12 თებერვალს საქართველოში შედარებით ცივი და უნალექო მინდი შენარჩუნდება.
IZRUNE.GE ბათუმში! - წარმატებული მოსწავლეების დაჯილდოების საზეიმო ღონისძიება ამჯერად შავიზღვისპირეთში გაიმართა
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
ახალგაზრდებმა ხმამაღლა წაიკითხეს მათთვის სასურველი ლექსები და მოთხრობები
სკოლის დირექტორმა, ბატონმა ბახრატ ისაევმა ფიზიკის პედაგოგ ბელა ბედიაშვილსა და ღონისძიებაში მონაწილე მოსწავლეებს გადასცა სიგელები
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე