სიახლეები
სკოლები

ქისტაურის საჯარო სკოლაში ეკოლოგიური წრე „ნორჩი ეკოლოგი“ ფუნქციონირებს
05-12-2018
-
+


ახმეტის მუნიციპალიტეტის ქისტაურის საჯარო სკოლაში ათი წელია ფუნქციონირებს ეკო წრე „ნორჩი ეკოლოგი“.  

ეკო წრეში გაერთიანებული არიან, როგორც საბაზო, ასევე საშუალო საფეხურის მოსწავლეები.  

„მოსწავლეები აქტიურად გამოვეხმაურეთ და ჩავერთეთ არასამთავრებო ორგანიზაცია CENN-ის პროექტში, რომელიც გამოუსადეგარი ქაღალდის გადამუშავებისა და მათი ხელმეორედ გამოყენების მიზნით გამოცხადდა. სურვილი გვაქვს, მცირე წვლილი შევიტანოთ ეკოლოგიური მდგომარეობის გაუმჯობესებაში“ - აღნიშნეს სკოლაში. 

წრე აქტიურად მუშაობს და სხვადასხვა ღონისძიებას ახორციელებს. 

ისინი სტუმრად იმყოფებოდნენ ბაწარა-ბაბანეურის ნაკრძალში, სადაც ადგილზე მოინახულეს უთხოვრის წმინდა კორომები. ნახეს „პატრიარქი-უთხოვარი“, რომელიც 2000 წელზე მეტ ხნოვანებას ითვლის და მოიარეს მდინარე ბაწარის მიდამოები. 

ეკო წრის წევრებმა მოამზადეს პრეზენტაციაც თემზე „თამბაქოს კულტურა და მისი მავნებლობა“.  ასევე, ისაუბრეს მისგან გამოწვეულ დაავადებებზე.

ქისტაურის საჯარო სკოლაში სტუმრად იმყოფებოდნენ ახმეტის მუნიციპალიტეტის ტერიტორიაზე არსებული ბაწარა-ბაბანეურის სახელმწიფო ნაკრძალის თანამშრომლები (ეკო წრის წევრების მოწვევით), რომლებმაც გააკეთეს პრეზენტაცია ნაკრძალის დაარსების და ამჟამინდელი მდგომარების შესახებ. აქვე სტუმრებს მოსწავლეებმა წარუდგინეს მათ მიერ მოძიებული მასალების საფუძველზე გამზადებული პრეზენტაცია „ლაგოდეხის ნაკრძალის ფლორა და ფაუნა“. 

ამჟამად სკოლაში მიმდინარეობს ეკო-პროექტი „სანიტარია და ჰიგიენა“, რომელიც ამ ეტაპზე გულისხმობს წყლის სანიტარულ-ჰიგიენური მდგომარეობის მნიშვნელობას ადამიანის მნიშვნელობის საქმეში.

იხილეთ ფოტოები 

კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე

ეროვნული სასწავლო გეგმის შესახებ სამინისტრო ინფორმაციას ავრცელებს

მასწავლებელს ანაზღაურებადი შვებულების გამოყენება ნაწილ-ნაწილ შეუძლია - იურისტის განმარტება

4 ადგილი სკოლაში, სადაც აკრძალულია ვიდეომონიტორინგი - დეტალები

პიროვნება

მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა


 

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“

სკოლები

სკოლაში საპატიო სტუმრებს სიხარულით დახვდნენ

ქართული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგმა - ლელა ზატუაშვილმა მათ შოთა რუსთაველის „ვეფხისტყაოსნიდან“ ნაწყვეტები წააკითხა

საინტერესო

უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე

თუ არ იცით, რომ იოსებ გრიშაშვილი, ვასილ ბარნოვი, ეგნატე ნინოშვილი  - იცით ამ მწერლების ნამდვილი სახელი და გვარი ?

სიახლეები
საზოგადოება