მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
განათლებისა და მეცნიერების მინისტრმა ჟურნალისტებთან შეხვედრისას განაცხადა, რომ დიდი ყურადღება დაეთმობა სკოლებში ჯანსაღი ცხოვრების წესის დამკვიდრებას. სწორედ ამ მიზნით, სამინისტრო გაზაფხულიდან ფიზკულტურის ყველა მასწავლებელს გადაამზადებს.
გადამზადების პროცესში სამინისტროს სპორტული ფედერაციები დაეხმარებიან. ამ ეტაპისთვის ოთხ სპორტულ ფედერაციასთან თანამშრომლობენ - ფეხბურთის, ხელბურთის, ფრენბურთისა და რაგბის ფედერაციებთან.
განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის ალექსანდრე ჯეჯელავას განცხადებით, სხვადასხვა კვლევით, მოსწავლეთა 2%-დან 7%-მდეა ჩართული რეგულარულ ფიზიკურ აქტივობებში:
,,სხვადასხვა კვლევით, მოსწავლეთა 2%-დან 7%-მდეა ჩართული რეგულარულ ფიზიკურ აქტივობებში. ეს არის ტრაგედია. ამ კუთხით სკოლებს უნდა დავაძალოთ, რომ შემდეგ სკოლამ დააძალოს მოსწავლეებს. დირექტორებთან ამ მიმართულებით მუშაობა უკვე დავიწყეთ. აქამდე, რეგულარული მითითება, რომ ბავშვების ჯანმრთელობისთვის მიექციათ ყურადღება,სამწუხაროდ, არ მოქმედებდა. დირექტორებს ვეუბნებით, რომ შეფასებაში გავითვალისწინებთ არამხოლოდ იმას, ტარდება თუ არა ფიზკულტურის გაკვეთილი, არამედ ჩართულია თუ არა მასში ყველა ბავშვი. ჩვენი ამოცანაა მსუქანი და ნელა მორბენალი ბავშვების ფიზიკური აქტივობა. ჯეირანი ვინც არის, ის ჯეირანია და ვინც არ არის ჯეირანი, მას რაღაც უნდა მოვუხერხოთ.’’
ალექსანდრე ჯეჯელავას თქმით, დირექტორები ხშირ შემთხვევაში ფიზკულტურის გაკვეთილის ჩაუტარებლობის მიზეზად ინფრასტრუქტურის არარსებობას ასახელებენ:
"ამ მხრივ მართლაც არის პრობლემები. 830 მილიონი ლარი გვჭირდება იმისთვის, რომ ვისაც აქვს დარბაზი და გასარემონტებელია, გავურემონტოთ და ვისაც არ აქვს - ავუშენოთ. მე რომ ვთქვა, დაველოდოთ იმ ბედნიერ დროს, დარბაზები რომ გვექნება, ეს 7%-იანი სტატისტიკა გაგვყვება ბოლომდე."
მინისტრმა განმარტა, რომ ეს პრობლემა არ იძლევა ჯანსაღი ცხოვრების წესზე უარის თქმის საფუძველს.
მისი თქმით, სკოლებში სპორტული აქტივობების კოორდინატორი მანდატურის სამსახური იქნება.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა