სიახლეები
სიახლეები

ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის ექსპერტების შერჩევა იწყება
24-12-2018
-
+


განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრი ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის ექსპერტთა შერჩევის მიზნით, კონკურსს აცხადებს. განაცხადების მიღება 2018 წლის 24 დეკემბრიდან 2019 წლის 4 იანვრის ჩათვლით იქნება შესაძლებელი.  

ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის ექსპერტთა საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

ა) მაგისტრი ან მასთან გათანაბრებული ხარისხი; 

ბ) ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების ფუნქციონირების, მასში მიმდინარე პროცესებისა და სპეციფიკის ცოდნა, რაც დასტურდება შესაბამისი სამუშაო გამოცდილებით; 

გ) ზოგად განათლებასთან დაკავშირებული სამართლებრივი აქტების ცოდნა: 

• „ზოგადი განათლების შესახებ“ საქართველოს კანონი; 

• „განათლების ხარისხის განვითარების შესახებ“ საქართველოს კანონი; 

• „ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნების“ დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს მთავრობის 2004 წლის 18 ოქტომბრის №84 დადგენილება; 

• „ეროვნული სასწავლო გეგმის დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2016 წლის 18 მაისის №40/ნ ბრძანება; 

• „საგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის დებულებისა და საფასურის დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2010 წლის 1 ოქტომბრის № 99/ნ ბრძანება; 

• „მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემის დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს მთავრობის 2015 წლის 20 თებერვლის №68 დადგენილება; 

დ) კომპიუტერული უნარების ქონა; 

ე) გუნდური მუშაობისა და ეფექტური კომუნიკაციის უნარი; 

ვ) მონაცემების შეგროვების, ანალიზისა და არგუმენტირებული მსჯელობის უნარი. 

ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის ექსპერტის ფუნქციებად განისაზღვროს: 

ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების ავტორიზაციის სტანდარტებთან შესაბამისობის დადგენის მიზნით სტატუსის მაძიებლის საავტორიზაციო ან მონიტორინგის/მოსწავლეთა ადგილების რაოდენობის გაზრდის საქმისწარმოების სპეციფიკის გათვალისწინებით: 

ა) საგანმანათლებლო დაწესებულების შეფასების პირველ ეტაპზე, წარმოდგენილი დოკუმენტაციის შესწავლა; 

ბ) დოკუმენტაციის შესწავლის საფუძველზე თითოეულ სტანდარტთან მიმართებით, შენიშვნების, მოსაზრებებისა და კითხვების ჩამოყალიბება, რომელთა გარკვევაც სურს ვიზიტის ფარგლებში ან/და დაწესებულებისგან დამატებით გამოთხოვილი ინფორმაციის საფუძველზე და შეთანხმებულ ვადებში ექსპერტთა ჯგუფის თავმჯდომარისათვის გაგზავნა; 

გ) შესწავლილი დოკუმენტაციის განხილვის მიზნით ექსპერტთა ჯგუფის შეხვედრაში მონაწილეობის მიღება; 

დ) ვიზიტის განხორციელების შემთხვევაში ვიზიტის დღის წესრიგის შედგენაში მონაწილეობის მიღება; 

ე) ვიზიტის განხორციელების შემთხვევაში, წინასწარ შეთანხმებული დღის წესრიგის მიხედვით, დასკვნის შესადგენად ყველა საკითხის შესწავლა, მათ შორის, დაინტერესებულ პირებთან ინტერვიუირების ჩატარება, საჭიროების შემთხვევაში დამატებითი დოკუმენტაციის გამოთხოვა, ვიზუალური დათვალიერების მოხდენა და დღის წესრიგით გაუთვალისწინებელი აქტივობების განხორციელება; 

ვ) თვითშეფასებაში/მოსწავლეთა ადგილების ზღვრული რაოდენობის გაზრდის შესახებ განაცხადში (მოსწავლეთა ზღვრული რაოდენობის განსაზღვრის მეთოდოლოგიის – პროგრამების სპეციფიკისა და დაწესებულების რესურსების გათვალისწინებით) ასახული ინფორმაციის შესაბამისობის გადამოწმება დაწესებულებაში არსებულ მდგომარეობასთან და ავტორიზაციის სტანდარტებთან მიმართებით; 

ზ) ვიზიტის/დოკუმენტაციის შესწავლის შემდგომ მონაწილეობის მიღება შეფასების შედეგების განხილვაში, შეჯამებასა და დასკვნის პროექტის/დასკვნის მომზადებაში; 

თ) მონაწილეობის მიღება შესაბამისი საკითხის განხილვაში ავტორიზაციის საბჭოს სხდომაზე.

კანდიდატმა ცენტრის ოფიციალურ ელექტრონულ ფოსტაზე - info@eqe.ge აუცილებლად უნდა გამოაგზავნოს: 

ა) კვალიფიკაციის/განათლების დამადასტურებელი დოკუმენტ(ებ)ი; 

ბ) სამოტივაციო წერილი; 

გ) ავტობიოგრაფია (CV) ორი რეკომენდატორის მითითებით. 

ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის ექსპერტთა შესარჩევი კონკურსის ეტაპებად განისაზღვროს: 

ა) განცხადების წარდგენა; 

ბ) წარმოდგენილი დოკუმენტაციის გადარჩევა შესაბამისი მოთხოვნების გათვალისწინებით; 

გ) ექსპერტთა შერჩევის მიზნით, ცენტრის დირექტორის ინდივიდუალური ადმინისტრაციულ- სამართლებრივი აქტით შესაბამისი კომისიის შექმნა; 

დ) გასაუბრება; 

ე) კომისიის მიერ შერჩეული კანდიდატების შესახებ რეკომენდაციის წარდგენა ცენტრის დირექტორისთვის; 

ვ) ცენტრის დირექტორის ინდივიდუალური ადმინისტრაციულ-სამართლებრივი აქტით, ექსპერტთა შეყვანა ექსპერტთა კორპუსის შემადგენლობაში. 

ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის ექსპერტი არ შეიძლება იყოს ცენტრის თანამშრომელი, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც იგი ცენტრში დასაქმებულია 3 თვეზე ნაკლები ვადით, კონკრეტული მოცულობის საექსპერტო სამუშაოს შესასრულებლად. 

კომისიამ თითოეულ კანდიდატთან დაკავშირებით საბოლოო გადაწყვეტილება უნდა მიიღოს განაცხადების წარმოდგენის ვადის დასრულებიდან 3 თვის ვადაში.


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

ბაღების, სახელოვნებო და სპორტული სკოლების პერსონალს ანაზღაურება გაეზრდება

ქუთაისის საერთაშორისო უნივერსიტეტის რექტორი, პროფესორი გიორგი ხუბუა სამუშაო ვიზიტით გერმანიაში იმყოფებოდა

პიროვნება

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“

„ჩემი მოტივაციაა მოსწავლეებში სწავლის სურვილის გაღვივება, მეგობრული თანამშრომლობა, სიკეთის კეთება“ 

„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს მოტივირებულ, ბედნიერ, ინტელექტუალურ და თვითშეფასების უნარის მქონე მოსწავლეებს“

„მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არიან მეგობრულები, აქვთ აქტიური კომუნიკაცია ერთმანეთთან და მასწავლებლებთან“

სკოლები

პროექტის ფარგლებში მოსწავლეებმა დაამუშავეს, გაანალიზეს ინფორმაცია კლიმატის ცვლილებებზე და გამართეს დისკუსია

ანსამბლი სხვადასხვა ღონისძიებებში წარმატებით მონაწილეობს

მოსწავლეთა ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი ნტალია შოთაძე გახლავთ

ღონისძიებაზე მოსწავლეებმა სხვადასხვა კუთხის საშემოდგომო ტრადიციებს შეასხეს ხოტბა
საინტერესო

საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები

„საბაზო საფეხურის მოსწავლეები სპექტაკლს დგამენ, დაწყებითი კლასების მოსწავლეები კი, საინტერესო საახალწლო აქტივობებს გვპირდებიან“

6 ყველაზე რთული გამოცდა მსოფლიოში

მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა 

სიახლეები
საზოგადოება