მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თბილისის N89 საჯარო ბაღი შენობის ავარიულობის გამო დაიხურა. დაწესებულების დახურვა სამხარაულის ეროვნული ბიუროს ექსპერტიზის დასკვნას უკავშირდება.
როგორც თბილისის საბავშვო ბაგა-ბაღების მართვის სააგენტოში etaloni.ge-ს განუცხადეს, ჯერჯერობით უცნობია, რამდენი ხნით შეჩერდება სააღმზრდელო პროცესი, თუმცა, ვარაუდობენ, რომ ერთი თვის ვადაში ალტერნატიული შენობის ნახვას შეძლებენ.
სააგენტოს ინფორმაციით, შენობის ავარიულობის გამო სულ 9 ბაღი დაიხურა.
„თარიღი ზუსტად გაწერილი არ არის. ეს არის პროცესი, ჯერ ფართი უნდა მოიძებნოს, შემდგომ უნდა მოეწყოს. თუმცა, იმედი გვაქვს, ეს ყველაფერი თვეზე მეტი არ გაგრძელდება. მთავარია ფართი მოვიძიოთ, რომელიც არსებული ბაღის შენობიდან ძალიან შორს არ იქნება, რათა მოსახლეობის არ გაუჭირდეს ბავშვების მოყვანა. მთავარი ფართის ნახვაა, თორემ ინვენტარის გადატანა და მოწყობა მაქსიმუმ ორი კვირის ამბავია“, - აცხადებენ თბილისის ბაგა-ბაღების სააგენტოში.
მათივე ინფორმაციით, ექსპერტიზის დასკვნა ერთი კვირის წინ მივიდა და აღნიშნულის შესახებ ინფორმაცია მშობლებს მეორე დღესვე, სააგენტოს ხელმძღვანელისა და რაიონის გამგეობის წევრებთან ერთად გააცნეს.
„როგორც კი ჩვენთან ექსპერტიზის დასკვნა მოვიდა, მეორე დღესვე წავედით და გავაცანით ეს ამბავი მშობლებს. ხელმძღვანელობის მიდგომა ასეთია, რომ როგორც კი ექსპერტიზა დადებს დასკვნას, რომ შენობაში ბავშვების ყოფნა საფრთხის შემცველია და სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებაში ბავშვების ყოფნა არ შეიძლება, ჩვენ დაუყოვნებლივ ვიღებთ ასეთ გადაწყვეტილებას.
ამასთან, დასკვნაში აღნიშნულია, რომ შემდგომი დეტალური კვლევაა ჩასატარებელი, რადგან გასარკვევია გამაგრებას დაექვემდებარება შენობა თუ დემონტაჟი და ახლის აშენება იქნება საჭირო. ეს დეტალური ექსპერტიზის შედეგად გახდება ცნობილი, თუმცა, ის ფაქტი რომ ბაღში სააღმზრდელო პროცესის წარმართვა არ შეიძლება, ეს დასკვნაში წერია.
აღსანიშნავია, ისიც რომ ავარიულობის გამო, 9 ბაღია დახურული. ზოგი მათგანი 2 წლის წინ დაიხურა, მაგალითად N6 საჯარო ბაღი, რომელიც ორი წელია ალტერნატიულ ფართში მუშაობს. შარშან დაიხურა N84, N19, N125 და N64 საჯარო ბაღები. N109 საჯარო ბაღიც იმავენაირად გადასულია სხვა შენობაში. დარჩენილია რამდენიმე ბაღი, სადაც გადასვლის პროცესი მიმდინარეობს“, - აღნიშნავენ სააგენტოში.
რაც შეეხება გავრცელებულ ინფორმაციას, რომ ბაღის დახურვის მიზეზი, შესაძლოა ადგილზე კორპუსის აშენებაა, სააგენტოში კატეგორიულად უარყოფენ.
„საიდან მოდის ასეთი ინფორმაციები არ ვიცი. როცა უნდათ სიტუაცია გაამწვავონ, იგონებენ კორპუსის თემას. ასეთი რამ გამორიცხულია, ვეძებთ ცარიელ ადგილებს, რომ ბაღი ავაშენოთ. თუ კი სადმე მუნიციპალიტეტის საკუთრებაში არსებულ ტერიტორიას ნახავენ, მოგვაწოდონ ინფორმაცია. სააგენტო კატეგორიულად გამორიცხავს, რომ ბაღების ადგილას სხვა დანიშნულების შენობა აშენდეს“, - განგვიცხადეს თბილისის საბავშვო ბაგა-ბაღების მართვის სააგენტოში.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს მოტივირებულ, ბედნიერ, ინტელექტუალურ და თვითშეფასების უნარის მქონე მოსწავლეებს“
გამოფენას მოწვალეთა შთამბეჭდავი ნამუშევრები, ინდივიდუალური მიდგომებით, სხვადასხვა სტილში შესრულებული ფერწერული შემოქმედება ამშვენებდა
პროექტის ბოლოს მოეწყო ჩვენება მსოფლიოს გამოჩენილი მეცნიერი ქალების გამოგონებებზე, რომლებმაც დაამსხვრიეს სტერეოტიპები ქალის შესაძლებლობების შესახებ
საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა