სიახლეები
სიახლეები

აკადემიური სასტიპენდიო პროგრამები იტალიაში - განაცხადების მიღება 20 იანვრის შემდეგ დაიწყება
25-12-2018
-
+


განათლების საერთაშორისო ცენტრი და იტალიის საელჩო საქართველოში ერთობლივად აანონსებს სამაგისტრო და სადოქტორო პროგრამებს იტალიაში.

სასტიპენდიო პროგრამა, იტალიის უნივერსიტეტების რექტორთა საბჭოსა და ცენტრს შორის გაფორმებული მემორანდუმის საფუძველზე, ითვალისწინებს საქართველოს მოქალაქეების დაფინანსებას იტალიის წამყვან უნივერსიტეტებში სამაგისტრო და სადოქტორო პროგრამებზე სწავლის მიზნით.

თითოეული სტუდენტის სტიპენდია ერთობლივად დაფინანსდება, საქართველოს მხრიდან სსიპ - განათლების საერთაშორისო ცენტრისა და იტალიის მხრიდან - თითოეული მონაწილე იტალიური უნივერსიტეტის მიერ.

სტიპენდია ითვალისწინებს სწავლის საფასურის და იტალიაში ცხოვრებასთან დაკავშირებული ხარჯების ანაზღაურებას სრულად ან ნაწილობრივ.

საკონკურსო განაცხადების მიღება 2019 წლის 20 იანვრის შემდეგ დაიწყება. ვრცელი ინფორმაცია კონკურსის ვადების, კონკურსში მონაწილეობის პირობების, შეფასების პროცესისა და კრიტერიუმების, წარმოსადგენი დოკუმენტაციისა თუ სხვა საკითხების შესახებ განათლების საერთაშორისო ცენტრის ვებგვერდზე მოგვიანებით გამოქვეყნდება.

სასტიპენდიო პროგრამის ფარგლებში 2019-2020 სასწავლო წლისათვის პრიორიტეტულად განისაზღვრა შემდეგი პროგრამული მიმართულებები: სამაგისტრო პროგრამაზე - აგრარული მეცნიერებანი; განათლება; ინჟინერია; მეცნიერება/საბუნებისმეტყველო მეცნიერებანი; სოციალური მეცნიერებები; ჰუმანიტარული მეცნიერებანი; სამართალი; არქიტექტურა; საჯარო მმართველობა; მენეჯმენტი; ხელოვნება. ხოლო, სადოქტორო პროგრამაზე-პრიორიტეტული პროგრამული მიმართულების შეზღუდვის გარეშე.

შერჩეულ უნივერსიტეტში ჩარიცხვის ვადებისა და პირობების შესახებ დაინტერესებულმა პირებმა თავად უნდა მიმართონ პარტნიორ უნივერსიტეტებს:

1. Università degli Studi di Catania/კატანიის უნივერსიტეტი

საფეხური: MA, საკონტაქტო პირი: Maria Alessandra RAGUSA (maragusa@dmi.unict.it)

ვებგვერდი https://www.unict.it/

2. Università degli Studi dell’Aquila/ლაკვილას უნივერსიტეტი

საფეხური: MA, საკონტაქტო პირი: Ms. Anna Tozzi (anna.tozzi@gmail.com; anna.tozzi@univaq.it)

ვებგვერდი http://www.univaq.it/

3. Università Mediterranea di Reggio Calabria/კალაბრიის უნივერსიტეტი

საფეხური: MA, საკონტაქტო პირი: Mr Francesco Carlo Morabito (morabito@unirc.it)

ვებგვერდი http://www.unirc.it/

4. Università degli Studi della Tuscia/ტუსციის უნივერსიტეტი

საფეხური: MA; PHD, საკონტაქტო პირი: Angella Fattoreti (fattoretti@unitus.it), Nicolo Merendino (merendin@unitus.it)

ვებგვერდი http://www.unitus.it/

5. Università degli Studi del Piemonte Orientale - Amedeo Avogadro/აღმოსავლეთ პიემონტის უნივერსიტეტი

საფეხური: MA; PHD, საკონტაქტო პირი: Laura Dellora (laura.dellora@uniupo.it)

ვებგვერდი https://www.uniupo.it/

6. Universita di Trento/ტრენტოს უნივერსიტეტ

საფეხური: MA; PHD, საკონტაქტო პირი: Grazia Callovini (grazia.callovini@unitn.it)

ვებგვერდი https://www.unitn.it/

7. L’Università degli Studi di Bari Aldo Moro /ბარის უნივერსიტეტი

საფეხური: MA; PHD, საკონტაქტო პირი: Orsola Castoro (orsola.castoro@uniba.it)

ვებგვერდი https://www.uniba.it/

8. Universita Degli studi “G. d’annunzio” Chieti-Pescara/კიეტის უნივერსიტეტი

საფეხური: MA, საკონტაქტო პირი: Glauco Conte (international@unich.it)

ვებგვერდი https://www.unich.it/


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები

ბაღების, სახელოვნებო და სპორტული სკოლების პერსონალს ანაზღაურება გაეზრდება

პიროვნება

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“

„ჩემი მოტივაციაა მოსწავლეებში სწავლის სურვილის გაღვივება, მეგობრული თანამშრომლობა, სიკეთის კეთება“ 

„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს მოტივირებულ, ბედნიერ, ინტელექტუალურ და თვითშეფასების უნარის მქონე მოსწავლეებს“

„მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არიან მეგობრულები, აქვთ აქტიური კომუნიკაცია ერთმანეთთან და მასწავლებლებთან“

სკოლები

გამოფენას მოწვალეთა შთამბეჭდავი ნამუშევრები, ინდივიდუალური მიდგომებით, სხვადასხვა სტილში შესრულებული ფერწერული შემოქმედება ამშვენებდა 

პროექტის ბოლოს მოეწყო ჩვენება მსოფლიოს გამოჩენილი მეცნიერი ქალების გამოგონებებზე, რომლებმაც დაამსხვრიეს სტერეოტიპები ქალის შესაძლებლობების შესახებ 

პროექტის ფარგლებში მოსწავლეებმა დაამუშავეს, გაანალიზეს ინფორმაცია კლიმატის ცვლილებებზე და გამართეს დისკუსია

ანსამბლი სხვადასხვა ღონისძიებებში წარმატებით მონაწილეობს

სკოლის დირექცია და მასწავლებლები მოსწავლეებს ულოცავენ საბაზო საფეხურის წარჩინებით დასრულებას და უსურვებენ მათ შემდგომ წარმატებებს

საინტერესო

საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები

„საბაზო საფეხურის მოსწავლეები სპექტაკლს დგამენ, დაწყებითი კლასების მოსწავლეები კი, საინტერესო საახალწლო აქტივობებს გვპირდებიან“

6 ყველაზე რთული გამოცდა მსოფლიოში

მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა 

სიახლეები
საზოგადოება