მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თბილისის საბავშვო ბაგა-ბაღების მართვის სააგენტოს ხელმძღვანელმა 2018 წლის შემაჯამებელი ანგარიში წარადგინა.
კახაბერ გვანცელაძემ დეტალურად ისაუბრა წლის მანძილზე განხორციელებულ მასშტაბურ ინფრასტრუქტურულ პროექტებზე.
მისი თქმით, უმნიშვნელოვანესი იყო ის ფაქტი, რომ თბილისი ახალ სააღმზრდელო წელს 11 ახალი საბავშვო ბაღით შეხვდა და დღესდღეობით, დედაქალაქს 180 საბავშვო ბაღი ემსახურება.
გვანცელაძის განმარტებით, ბაღების მშენებლობა უმთავრესი ამოცანაა სკოლამდელი განათლების ხელმისაწვდომობის გაზრდისათვის, რაც იგეგმება კიდეც 2019 წლის დასაწყისიდანვე, რადგან უკვე მომზადებულია 11 ლოკაცია, სადაც ახალი საბავშვო ბაღების მშენებლობა რამდენიმე კვირაში დაიწყება, ასევე მზადაა პროექტები, რომელიც ავარიულობის გამო დახურული ბაღების დემონტაჟსა და ახალი ბაღების მშენებლობას ითვალისწინებს.
კახაბერ გვანცელაძემ სამომავლო გეგმებზეც გაამახვილა ყურადღება.
„გამოწვევები ჩვენს სისტემაში ბევრია, მაგრამ უმთავრესი, ამ ეტაპზე, მაინც რჩება განათლების ხელმისაწვდომობის ზრდა და ამ პროცესის უზრუნველყოფა სწორედ ახალი ბაღების მშენებლობაზეა დამოკიდებული. სააგენტოს უკვე გაწერილი აქვს მშენებლობების განრიგი, პროექტების ნაწილი წლის ბოლოს, ნაწილი კი 2020 წლის დასაწყისისკენ დასრულდება. ჩვენი გრძელვადიანი სტრატეგიის განხორციელების გზაზე, 2018 იყო ძალიან ეფექტური წელი, თუმცა ჩვენი გეგმებით, 2019 წელი უპრეცედენტოდ პროდუქტიული იქნება“, - განაცხადა კახაბერ გვანცელაძემ.
მისივე თქმით, არსებითად მნიშვნელოვანი პროექტები დაიწყო მეთოდოლოგიისა და აღმზრდელ-პედაგოგების გადამზადების მიმართულებით და ეს პროცესი, სხვადასხვა ადგილობრივ თუ საერთაშორისო ორგანიზაციებთან თანამშრომლობით, კიდევ უფრო ინტენსიური იქნება 2019 წელს.
შეხვედრა, რომელსაც თბილისში მოქმედი 180 საბავშვო ბაგა-ბაღის დირექტორი დაესწრო, კითხვა-პასუხის რეჟიმში წარიმართა.
ასევე იხილეთ: 2019 წელს თბილისში 11 ახალი საბავშვო ბაღი აშენდება
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს მოტივირებულ, ბედნიერ, ინტელექტუალურ და თვითშეფასების უნარის მქონე მოსწავლეებს“
„ჩვენ ვირჩევთ ჯანსაღი ცხოვრების წესს“
გამოფენას მოწვალეთა შთამბეჭდავი ნამუშევრები, ინდივიდუალური მიდგომებით, სხვადასხვა სტილში შესრულებული ფერწერული შემოქმედება ამშვენებდა
პროექტის ფარგლებში მოსწავლეებმა დაამუშავეს, გაანალიზეს ინფორმაცია კლიმატის ცვლილებებზე და გამართეს დისკუსია
საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა