მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებს შესაძლოა ტელემაუწყებლობის განხორციელების უფლება მიეცეთ.
ამ მიზნით, პარლამენტის განათლების, მეცნიერების და კულტურის კომიტეტმა „მაუწყებლობის შესახებ“ საქართველოს კანონში ცვლილებების შეტანის“ შესახებ კანონპროექტი წარადგინა.
პარლამენტის განათლების, მეცნიერების და კულტურის კომიტეტის თავმჯდომარის, მარიამ ჯაშის განცხადებით, აღნიშნული ინიციატივა უნივერსიტეტბს დაგროვილი ცოდნისა და სამეცნიერო-კვლევითი საქმიანობის პოპულარიზაციის საშუალებას მისცემს.
„ამის თაობაზე საკანონმდებლო წინადადება ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიდან შემოვიდა. ჩვენმა კომიტეტმა მას ერთხმად დაუჭირა მხარი და მისაღებად ცნო იგი. დღეს მე წარმოგიდგენთ კანონპროექტს, რომლის ინიცირებასაც კომიტეტის სახელით მოვახდენთ. ამ ინიციატივის მიზანია საჯარო უნივერსიტეტებს მიეცეთ მაუწყებლობის შესაძლებლობა, რაც მათ უნივერსიტეტში დაგროვილი ცოდნისა და სამეცნიერო-კვლევითი საქმიანობის პოპულარიზაციის საშუალებას მისცემს“, - განაცხადა მარიამ ჯაშმა.
კომიტეტმა საკანონმდებლო ინიციატივას ერთხმად დაუჭირა მხარი.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს მოტივირებულ, ბედნიერ, ინტელექტუალურ და თვითშეფასების უნარის მქონე მოსწავლეებს“
გამოფენას მოწვალეთა შთამბეჭდავი ნამუშევრები, ინდივიდუალური მიდგომებით, სხვადასხვა სტილში შესრულებული ფერწერული შემოქმედება ამშვენებდა
პროექტის ბოლოს მოეწყო ჩვენება მსოფლიოს გამოჩენილი მეცნიერი ქალების გამოგონებებზე, რომლებმაც დაამსხვრიეს სტერეოტიპები ქალის შესაძლებლობების შესახებ
საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა