მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მნიშვნელოვანია, ბავშვის ვიზუალური აღქმის უნარის განვითარებაზე მისი ადრეული ასაკიდან ვიზრუნოთ. რადგან ეს არის უნარი, რომელიც სასკოლო ასაკში, კითხვისა და წერის უნარის დაუფლებისთვის მნიშვნელოვან აუცილებლობას წარმოადგენს.
ქვემოთ მოცემული სავარჯიშოები განკუთვნილია სკოლამდელი ასაკის ბავშვებისთვის და მათი ვიზუალური აღქმის - მხედველობითი ანალიზისა და სინთეზის უნარის განვითარებას ემსახურება. რაც გულისხმობს ფიგურაში ნაწილების გამოყოფას და მათ გაერთიანებას ერთ მთლიანობად.
ჩამოტვირთეთ ქვემოთ მოცემული სურათი. ბავშვთან ერთად გამოჭერით სხვადასხვა ფიგურები, თითოეული მათგანი გაჭერით შუაზე და ნაწილები აურიეთ ერთმანეთში. ამის შემდეგ, სთხოვეთ ბავშვს ფიგურის ერთი ნახევრის მიხედვით, იპოვოს მისი შესაბამისი მეორე ნახევარი. ბავშვმა უნდა შეაერთოს ნაწილები, ისე, რომ გამოვიდეს მთლიანი ფიგურა.
თუკი ბავშვი ადვილად ართმევს თავს აღნიშნულ დავალებას, შეგიძლიათ გაართულოთ იგი- სთხოვეთ ბავშვს ამჯერად არა გამოჭრილი, არამედ ფურცელზე მოცემული ფიგურის შესაბამისი ნაწილები დააკავშიროს ერთმანეთთან ხაზებით.
ქვემოთ მოცემულ ნახატებზე მოცემულია სხვადასხვა ფიგურები და მათი შესაბამისი ჩრდილები. სავარჯიშოს ეს ნაწილი, შედარებით რთულია. აჩვენეთ ბავშვს ნახატები და სთხოვეთ იპოვოს თითოეული ფიგურის შესაბამისი ჩრდილი.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ეროვნული სასწავლო გეგმის შესახებ სამინისტრო ინფორმაციას ავრცელებს
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
სკოლაში საპატიო სტუმრებს სიხარულით დახვდნენ
თუ არ იცით, რომ იოსებ გრიშაშვილი, ვასილ ბარნოვი, ეგნატე ნინოშვილი - იცით ამ მწერლების ნამდვილი სახელი და გვარი ?
მწერლის ერთ-ერთი პირველი ფსევდონიმი „რაზიკოვი“ იყო... ლუკა რაზიკაშვილმა ვაჟა-ფშაველას ფსევდონიმით ხელმოწერა 1885 წელს დაიწყო