სიახლეები
სიახლეები

„სკოლებში ძალიან ბევრი პრობლემა შესაძლებელია ადგილზე გადაიჭრას, დირექტორებმა უნდა აიღონ პასუხისმგებლობა“- მიხეილ ბატიაშვილი
21-01-2019
-
+


განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის მინისტრმა, მიხეილ ბატიაშვილმა და მინისტრის მოადგილემ, ნათია ზედგინიძემ განათლების რეფორმის ფარგლებში, საზოგადოებას ინფრასტრუქტურული მიმართულებით დაგეგმილი პროექტების პრეზენტაცია წარუდგინეს.

როგორც მიხეილ ბატიაშვილმა განაცხადა, სკოლებში ინფრასტრუქტურული მიმართულებით პრობლემები არსებობს, თუმცა, ბევრი პრობლემის გადაჭრა სკოლებში ადგილზე არის შესაძლებელი სამინისტროს ჩარევის გარეშე.

„სკოლებში ბევრი სამუშაოა, რომელიც ადგილზე შეიძლება გადაიჭრას, არ სჭირდება სამინისტროების ჩარევა, მეტი პასუხისმგებლობა საჭიროა დირექტორების მხრიდან. მონიტორინგს გავაგრძელებთ თუ რა ხდება ინფრასტრუქტურის მიმართულებით. ძალიან ბევრი პრობლემა შესაძლებელია ადგილზე გადაიჭრას, დირექტორებმა უნდა აიღონ პასუხისმგებლობა. კატეგორიულად მიუღებელია, „სანამ ვინმე რაღაცას არ დამავალებს“ ასეთი მიდგომა. ხშირად არ არის საჭირო კონკრეტული მითითებები და ხშირად საქმე გვაქვს დაუდევრობასთან და უპასუხისმგებლობასთან. დირექტორი პირველი პასუხისმგებელი პირია“,-განაცხადა ბატიაშვილმა.

მიხეილ ბატიაშვილმა იმ პრიორიტეტებზე ისაუბრა, რაც უწყების მიერ თანმიმდევრულად, საჭიროებებიდან გამომდინარე განხორციელდება. მინისტრის თქმით, ცხადია, ყველა პრობლემა მოკლე ვადაში ვერ გადაიჭრება, მაგრამ პროცესი დაწყებულია და პირველ რიგში პროექტები განხორციელდება იქ, სადაც ამის ყველაზე დიდი საჭიროება არსებობს.

„სისტემური მიდგომით შევქმენით საჭიროებების ბაზა და მოვახდინეთ პრიორიტეტების სწორად განსაზღვრა. პირველ რიგში პროექტები განხორციელდება იმ სკოლებში, სადაც ამის ყველაზე დიდი საჭიროება არსებობს“, - განაცხადა მიხეილ ბატიაშვილმა და აღნიშნა, რომ უმნიშვნელოვანესი იქნება არა მხოლოდ დედაქალაქის, რეგიონების სკოლების განვითარება, რასაც სამინისტრო პარტნიორებისა და საერთაშორისო ორგანიზაციები ხელშეწყობით განახორციელებს.

პეზენტაციაზე ნათია ზედგინიძემ აღნიშნა, რომ  სკოლების მშენებლობისა და რეაბილიტაციის კუთხით, 2 მიმართულებით არის პრიორიტეტი განსაზღვრული.

„სკოლების მშენებლობისა და რეაბილიტაციის კუთხით, ჩვენთვის პრიორიტეტი 2 მიმართულებით განვსაზღვრეთ. სკოლის მშენებლობის მიმართულებით. ნომერ პირველი პრიორიტეტი ეს არის სკოლები, რომლებსაც არ აქვთ შენობა, მაგრამ სასწავლო პროცესი მიმდინარეობს დაქირავებულ შენობაში ან შეკედლებულები არიან სხვა შენობაში. რაც შეეხება რეაბილიტაციას, ყურადღება პირველ რიგში მიექცევა იმ სკოლებს, რომლებზეც არსებობა ექსპერტების დასკვნა, რომ დღეს არ არის შენობა ავარიული მაგრამ ხვალ იქნება“,-განაცხადა ზედგინიძემ.

ღონისძიებაზე ასევე აღინიშნა, რომ 2019 წელს ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების მშენებლობა-რეაბილიტაციისათვის ბიუჯეტში 80 მლნ ლარია გამოყოფილი.

ასევე იხილეთ: 2019 წელს საგანმანათლებლო ინფრასტრუქტურული პროექტებისთვის ბიუჯეტი გასამმაგდა


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

2024 წლის პროფესიული განათლების მასწავლებლის ვინაობა ცნობილია - „პროფესიული განათლების ეროვნული ჯილდო“

 პროექტი მარტის ბოლოდან ყველა საჯარო სკოლას შეეხება - დეტალები

ანაზღაურება 2336 ლარია - მანდატურის სამსახური ფისქოლოგების შერჩევას იწყებს 

სკოლის დირექტორებთან მასწავლებლის სახლმა შეხვედრა ჩაატარა

ინფორმაცია აბიტურიენტებისთვის - როგორ უნდა მოიქცეთ თუ საგანმანათლებლო პროგრამაზე მითითებულია ერთი ან რამდენიმე უცხოური ენა? 

პიროვნება

„მოსწავლეების ნათქვამი - „თქვენთან გავიგე მათემატიკა“ ეს ყველაფერს ნიშნავს ჩემთვის“

სკოლები

„STEM პროექტები მოზარდს ასწავლის ტექნოლოგიებს, შესძენს კრიტიკული აზროვნების უნარებს“

ღონისძიების მთავარი თემა იყო საქართველოს ისტორიულ-კულტურული მემკვიდრეობის შესწავლა

კიდევ ერთი ლამაზი და სამახსოვრო დღე შეემატა მოსწავლეთა მოგონებათა ყულაბას

სკოლაში სხვადასხვა მნიშვნელოვან საკითხზე მოსწავლეთა ცნობიერების ამაღლებას მნიშვნელოვანი ყურადღება ექცევა

მათ შექმნეს კედლის გაზეთი, წარმოადგინეს საკუთარი ნააზრევი დედასთან დაკავშირებით

საინტერესო

მასწავლებელს მის დასახმარებლად რამდენიმე ხრიკის გამოყენება შეუძლია.

რა ხრიკები უნდა გამოიყენოთ მოსწავლესთან, რომელსაც დამახსოვრება უჭირს? - რჩევები მასწავლებლებისთვის 

სიახლეები
საზოგადოება