მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მანდატური საჯარო სკოლების 85%-ს მოემსახურება, დანარჩენ 15%-ში კი იქნება უსაფრთხოებაზე პასუხისმგებელი პირი, რომელიც მანდატურის სამსახურის მიერ გადამზადდება.
დღეის მდგომარეობით, სკოლის უსაფრთხოებაზე პასუხისმგებელი პირი 129 მცირეკონტიგენტიან სკოლაშია გამოყოფილი.
როგორც მანდატურის სამსახურის უფროსმა, გელა გელაძემ etaloni.ge-ს განუცხადა, სკოლის უსაფრთხოებაზე პასუხისმგებელი პირის შერჩევა სკოლის ადმინისტრაციიდან ხდება და მას თითქმის, იგივე ფუნქცია აქვს რაც მანდატურს.
„იქ სადაც მანადატურის ინსტიტუტი არ იქნება წარმოდგენილი, იქნება სკოლის მიერ სკოლის ადმინისტრაციიდან გამოყოფილი თანამშრომელი, რომელიც სკოლის უსაფრთხოებაზე აგებს პასუხს. სკოლის უსაფრთხოებაზე პასუხისმგებელ პირს თემატურად იგივე ფუნქცია ექნება, რაც მანდატურს. მართალია, ისინი არ გაივლიან 2-თვიან კურსებს, მაგრამ თემატურად იგივე ნაწილში გადამზადდებიან 2-კვირიანი კურსით ჩვენი სამსახურის მიერ. იქ, სადაც მანდატურები იქნებიან წარმოდგენილნი მოსწავლეთა დიდი კონტიგენტი იქნება, ხოლო უსაფრთხოებაზე პასუხისმგებელი პირები 2020 წლის ბოლოს მხოლოდ მცირეკონტიგენტიან სკოლებში იქნებიან. აღსანიშნავია, რომ ერთ სკოლაში ერთი ასეთი პირი იქნება“,-განაცხადა მანდატურის სამსახურის უფროსმა.
აღსანიშნავია ისიც, რომ სკოლის უსაფრთხოებაზე პასუხისმგებელ პირს ანაზღაურებაზე 125 ლარი ემატება.
იხილეთ ასევე: რა ცვლილებები შედის მანდატურის სამსახურის ფუნქციებში - განათლების სამინისტრო „უსაფრთხო სკოლის“ პროექტის შესახებ
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს მოტივირებულ, ბედნიერ, ინტელექტუალურ და თვითშეფასების უნარის მქონე მოსწავლეებს“
გამოფენას მოწვალეთა შთამბეჭდავი ნამუშევრები, ინდივიდუალური მიდგომებით, სხვადასხვა სტილში შესრულებული ფერწერული შემოქმედება ამშვენებდა
პროექტის ბოლოს მოეწყო ჩვენება მსოფლიოს გამოჩენილი მეცნიერი ქალების გამოგონებებზე, რომლებმაც დაამსხვრიეს სტერეოტიპები ქალის შესაძლებლობების შესახებ
საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა