სიახლეები
სიახლეები

„სკოლას უნდა დაუბრუნდეს თავისი ფუნქცია“ - მიხეილ ბატიაშვილი
28-01-2019
-
+


განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის მინისტრ მიხეილ ბატიაშვილის განცხადებით, სკოლა უნდა გაძლიერდეს, ერთიანი ეროვნული გამოცდების პროგრამა კი მაქსიმალურად უნდა დაუახლოვდეს სკოლის პროგრამას.

ამის შესახებ მიხეილ ბატიაშვილმა ერთიან ეროვნულ გამოცდებსა და სკოლის საატესტატო გამოცდებში დაგეგმილი ცვლილებების შესახებ გამართული პრეზენტაციის შემდეგ ჟურნალისტებს განუცხადა.

მინისტრის თქმით, ბავშვებსა და მშობლებს ორიენტირი არა საგამოცდო სისტემაზე, არამედ
ცოდნის მიღებასა და გამოყენებაზე უნდა ჰქონდეთ.

„ჩვენთვის თვითმიზანი ის კი არ არის, ბავშვებს გამოცდები ჩავაბარებინოთ, არამედ მიიღონ ცოდნა. სწორედ ამიტომ, სკოლა უნდა გაძლიერდეს. უნდა დაუბრუნდეს თავისი ფუნქცია და მისაღები გამოცდები სკოლის პროგრამასთან მაქსიმალურად დაახლოებული უნდა იყოს.

სკოლა უბრუნდება სკოლის ფუნქციას, გამოცდები მარტივდება და რაოდენობა მცირდება, რადგან ბავშვები ბოლო ორი წლის განმავლობაში იმ ცოდნაზე არიან ორიენტირებულები, რომელიც როგორც წესი, უნივერსიტეტში არ ადგებათ. ვფიქრობთ, ეს მშობლების უზარმაზარი რესურსების ეკონომიას გამოიწვევს. როგორც კვლევები გვაჩვენებს, რეპეტიტორებისგან მიღებული ცოდნა არანაირ შედეგს არ გვაძლევს. ცვლილებების მიხედვით, სკოლა შეასრულებს თავის ფუნქციას და უნივერსიტეტებს ეძლევათ ავტონომია”,- აღნიშნა მიხეილ ბატიაშვილმა.

ასევე იხილეთ: მე-11 კლასელებისთვის საატესტატო გამოცდები 2019 წელს უქმდება

2020 წლიდან ზოგადი უნარების გამოცდა სავალდებულო აღარ იქნება


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

განათლების სამინისტროსა და მისი სსიპ-ების საპროტესტი განცხადება: „ერთგულნი ვრჩებით საქართველოს  ევროატლანტიკური ინტეგრაციის კურსისადმი“

როდიდან გამოიდარებს - გარემოს ეროვნული სააგენტო ინფორმაციას ავრცელებს

ამ ხატის წინაშე იმ ბავშვების მშობლები ლოცულობენ, რომელთა შვილები სწავლის ნიჭითა არ არიან დაჯილდოებულნი,

პიროვნება

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“

„ჩემი მოტივაციაა მოსწავლეებში სწავლის სურვილის გაღვივება, მეგობრული თანამშრომლობა, სიკეთის კეთება“ 

„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს მოტივირებულ, ბედნიერ, ინტელექტუალურ და თვითშეფასების უნარის მქონე მოსწავლეებს“

სკოლები

გარდა ამისა, მათ იცეკვეს, შემოქმედებითი შესაძლებლობები წარმატებით წარმოაჩინეს 

აღსანიშნავია, მსგავსი აქტივობები მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებასა და მოტივაციის ამაღლებას უწყობს ხელს 



სასკოლო საზოგადოება მოსწავლეთა მიღწევებით ამაყობს და მათ წარმატებებს უსურვებს მომავალში 

სკოლაში მასწავლებელს - მაკა კალანდაძეს ამ შესაძლებლობისთვის მადლობას უხდიან 

საინტერესო

საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები

„საბაზო საფეხურის მოსწავლეები სპექტაკლს დგამენ, დაწყებითი კლასების მოსწავლეები კი, საინტერესო საახალწლო აქტივობებს გვპირდებიან“

6 ყველაზე რთული გამოცდა მსოფლიოში

მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა 

სიახლეები
საზოგადოება