მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ახალციხის თოჯინების თეატრში ,,განათლების მიღების მეორე შესაძლებლობა სოციალური ინკლუზიით“ ქვეპროგრამის დასკვითი ღონისძიება გაიმართა.
„ეს პროექტი ერთი წლის წინ დაიწყო. თავდაპირველად ხელგარჯილობის კლუბი შეიქმნა, სადაც ბავშვები ხელნაკეთი ნივთების დამზადებას სწავლობდნენ“ - აღნიშნა სკოლის წარმომადგენელმა.
მოსწავლეთა ერთობლივი ნამუშევრები თეატრის ფოიეში გამოიფინა. ღონისძიების მონაწილებს და სტუმრებს საშუალება ჰქონდათ გაცნობოდნენ ხელგარჯილობის კლუბებში სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეებისა და მოხალისეების მიერ მომზადებულ ბოშური და მესხური თემატიკით დატვირთულ ხელნაკეთ ნივთებს.
გამოფენის შემდეგ მოწვეულმა სტუმრებმა გადაინაცვლეს თოჯინების თეატრის დარბაზში, სადაც ახალციხის N7 და ახალციხის N5 საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა ჩარლზ დიკენსის „საშობაო სიმღერა“ დადგეს.
სკოლის წარმომადგენლის თქმით, N5 და N7 საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა ერთობლივ სპექტაკლზე სამი თვე იმუშავეს. ეს პირველი შემთხვევაა, როცა ორი სკოლის მოსწავლეებმა ერთობლივი სპექტაკლი დადგეს.
სტუმრები აღფრთოვანებას და ემოციებს ვერ მალავდნენ შესრულებული სპექტაკლით.
წარმოდგენა განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს პროექტის „სოციალური ინკლუზია“ ფარგლებში დაიდგა.
ხაზგასასმელია, რომ სამინისტროს მიერ განხორციელებული მსგავსი აქტივობები ერთი მხრივ ხელს უწყობს ბოშა და მესხ მოზარდებში ხარისხიანი განათლების ხელმისაწვდომობის უზრუნველყოფასა და მათში სახელმწიფო ენის ცოდნის გაუმჯობესებას, მეორე მხრივ, ტოლერანტული განწყობების გაზრდას და თვითშეგნების ამაღლებას მოქალაქედ ფორმირებისთვის. აღსანიშნავია, რომ აღნიშნული პროგრამა შეესაბამება საქართველოს მთავრობის 2015 წლის 17 აგვისტოს N1740 განკარგულებით დამტკიცებული „სამოქალაქო თანასწორობისა და ინტეგრაციის სახელმწიფო სტრატეგიისა და 2015-2020 წწ. სამოქმედო გეგმის პრიორიტეტებს“.
პროექტის მიზანი სხვადასხვა შესაძლებლობის მქონე მოსწავლეების ჩართულობა და საერთო სივრცეში ერთად მუშაობაა.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
KIU და ნეაპოლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი ერთობლივ საგანმანათლებლო პროგრამებს განახორციელებენ
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მოსწავლეების ნამუშევრები მრავალფეროვანი და საინტერესო გახლდათ, მნახველთა დიდი მოწონებაც დაიმსახურა და რეალიზებაც წარმატებით მოხერხდა
აღსანიშნავია, რომ მსგავსი გასვლითი აქტივობები მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებასა და მოტივაციის ამაღლებას ხელს უწყობს
ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა - ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა