მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
იყო მასწავლებელი ნიშნავს, რომ საგაკვეთილო პროცესის ეფექტურად წარმართვისა და მოსწავლეებთან ჯანსაღი ურთიერთობის ჩამოყალიბების გარდა, მათ მშობლებთან ეფექტური კომუნიკაციის დამყარება შეძლო.
თუმცა, არსებობს მშობელთა კატეგორია, რომლებთან ურთიერთობაც
ყველა მასწავლებელს უძნელდება:
ინდიფერენტული მშობლები - კატეგორია, რომელიც ნაკლებად ინტერესდება და ერთვება
შვილის სასკოლო ცხოვრებაში. ვერასდროს ახერხებს კლასის კრებებზე დასწრებას და არასდროს
აქვს დრო პედაგოგთან სასაუბროდ.
ჰიპერაქტიური მშობლები - ეს ზემოთქმულის საპირისპირო
ტიპაჟია, რომელიც „სულს ხდის“ მასწავლებელს შვილთან დაკავშირებული ყოველი დეტალის დაზუსტებასა
და სასკოლო ცხოვრებაში ზედმეტად ჩარევით.
ამბიციური მშობლები - კატეგორია, რომელიც შვილის უპირობო
ლიდერობასა და წარმატებაზეა ორიენტირებული და ყველაფერს გააკეთებს მიზნის მისაღწევად,
მიუხედავად იმისა, იმსახურებს თუ არა მისი შვილი პირველობას.
„კუდაბზიკა“ მშობლები - პედაგოგებსა და სხვა მშობლებზე
ზემოდან იციან ყურება. ამბიცია აქვთ, რომ ყველაფერი საუკეთესო მიიღონ ცხოვრებისაგნ
და ექსკურსიებზე, ბანკეტსა თუ სხვა ღონისძიებებზე, კლასში არსებული სოციალური თუ ეკონომიკური
ფონის გაუთვალისწინებლად, პრესტიჟული ინიციატივებით გამოდიან.
ინტრიგანი მშობლები - ეს ტიპაჟი ყველაზე რთული საურთიერთოა.
სუბიექტური თუ ობიექტური ხედვით, პრობლემურ საკითხს მუქარითა და „აჯანყებით“ უპირისპირდებიან.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
სკოლაში საპატიო სტუმრებს სიხარულით დახვდნენ
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე