სიახლეები
სიახლეები

„მას­წავ­ლებ­ლის გლო­ბა­ლუ­რი ჯილ­დო 2019“-ის გამარჯვებული კენიელი პიტერ ტაბიჩია
24-03-2019
-
+


რამდენიმე წუთის წინ ცნობილი გახდა "მას­წავ­ლებ­ლის გლო­ბა­ლუ­რი ჯილ­დო 2019"-ის გა­მარ­ჯვე­ბუ­ლის ვი­ნა­ო­ბა.
მისი მფლო­ბე­ლი კე­ნი­ე­ლი პე­და­გო­გი პი­ტერ ტა­ბი­ჩი გახ­და. გა­და­წყვე­ტი­ლე­ბის შესახებ დუ­ბა­ი­ში, პე­და­გო­გე­ბის და­ჯილ­დო­ე­ბისას გამოაცხადეს. ტაბიჩი პრი­ზის სა­ხით მი­ლი­ონ აშშ დო­ლარს მი­ი­ღებს.
2019 წლის მსოფლიოს საუკეთესო მასწავლებლის 10 ფინალისტს შორის, წელს ქართველი პედაგოგი – ლადო აფხაზავა მოხვდა. ფინალისტები 179 ქვეყნის 10 000 განაცხადიდან შეირჩნენ. ლადო აფხაზავას მხარდასაჭერად დუბაიში საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის მინისტრი, მიხეილ ბატიაშვილი იმყოფებოდა. დაჯილდოების ცერემონიის დასრულების შემდეგ, მინისტრმა პირადად მიულოცა მას მსოფლიოს 10 საუკეთესო მასწავლებელთა შორის მოხვედრა და სამომავლო საქმიანობაში წარმატება უსურვა.
რაც შეეხება გამარჯვებულს, პიტერ ტაბიჩს საინტერესო ისტორია აქვს. სკოლა, სადაც პიტერი ასწავლის, კენიის ცენტრისგან მოშორებით, ღარიბ რეგიონში მდებარეობს. იქ გვალვა, სიღარიბე, შიმშილი ყოველდღიურობაა. ბავშვების დიდი ნაწილი სრულად ობოლია, ან მხოლოდ ერთი მშობელი ჰყავს. სერიოზული პრობლემაა ნარკომანია, თვითმკვლელობა, ადრეულ ასაკში ფეხმძიმობა და გათხოვება. 

მასწავლებლის ხელფასის თითქმის 80 პროცენტი მათ დასახმარებლად იხარჯება. ის ეხმარება მოსწავლეებს სხვადასხვა ტიპის პროექტების შექმნაში. მისი გუნდები მონაწილეობენ საერთაშორისო გამოფენებზე და სწორედ იქ წარადგენენ ნამუშევრებს.


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

სკოლებმა ანგარიშები უნდა წარადგინონ - კიდევ რა საკითხებს განიხილავს საბჭო

600 ლარს ერთჯერადად ეს ოჯახები მიიღებენ - ცვლილება ბიუჯეტში

პრობლემის გადასაჭრელად მნიშვნელოვანია სწორი ბალანსის პოვნა სასკოლო მოთხოვნებსა და მოსწავლის ფსიქოლოგიურ კეთილდღეობას შორის 

სკოლის მართვა - რა უნდა იყოს საგანმანათლებლო ლიდერის ძირითადი საზრუნავი

განათლების სამინისტროსა და მისი სსიპ-ების საპროტესტი განცხადება: „ერთგულნი ვრჩებით საქართველოს  ევროატლანტიკური ინტეგრაციის კურსისადმი“

პიროვნება

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“

„ჩემი მოტივაციაა მოსწავლეებში სწავლის სურვილის გაღვივება, მეგობრული თანამშრომლობა, სიკეთის კეთება“ 

„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს მოტივირებულ, ბედნიერ, ინტელექტუალურ და თვითშეფასების უნარის მქონე მოსწავლეებს“

სკოლები

გარდა ამისა, მათ იცეკვეს, შემოქმედებითი შესაძლებლობები წარმატებით წარმოაჩინეს 

აღსანიშნავია, მსგავსი აქტივობები მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებასა და მოტივაციის ამაღლებას უწყობს ხელს 



სასკოლო საზოგადოება მოსწავლეთა მიღწევებით ამაყობს და მათ წარმატებებს უსურვებს მომავალში 

სკოლაში მასწავლებელს - მაკა კალანდაძეს ამ შესაძლებლობისთვის მადლობას უხდიან 

საინტერესო

პრობლემის გადასაჭრელად მნიშვნელოვანია სწორი ბალანსის პოვნა სასკოლო მოთხოვნებსა და მოსწავლის ფსიქოლოგიურ კეთილდღეობას შორის 

საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები

„საბაზო საფეხურის მოსწავლეები სპექტაკლს დგამენ, დაწყებითი კლასების მოსწავლეები კი, საინტერესო საახალწლო აქტივობებს გვპირდებიან“

6 ყველაზე რთული გამოცდა მსოფლიოში

მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა 

სიახლეები
საზოგადოება