სიახლეები
სიახლეები

ზურაბ ხონელიძე საქართველოს აკრედიტებული უმაღლესი სასწავლებლების რექტორთა საბჭოს სხდომას დაესწრო
25-03-2019
-
+


სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტის რექტორი, პროფესორი ზურაბ ხონელიძე კაჭრეთის ამბასადორში დაესწრო საქართველოს აკრედიტებული უმაღლესი სასწავლებლების რექტორთა საბჭოს გასვლით სხდომას, რომელიც შეფასებისა და განვითარების ეროვნული ცენტრის და განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრის ორგანიზებით ჩატარდა.

სხდომაზე გაიმართა გამოცდების ახალი მოდელის, 2020 წლიდან გრანტების განაწილების ახალი წესის, სტუდენტთა მობილობის, 180 კრედიტიანი საბაკალავრო პროგრამის და 60 კრედიტიანი სამაგისტრო პროგრამის პრეზენტაცია.

რექტორთა წინაშე მოხსენებებით წარსდგნენ: სსიპ შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრის დირექტორი - სოფიო გორგოძე; სსიპ განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრის დირექტორი - გიორგი ვაშაკიძე; სსიპ შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრის მათემატიკის ჯგუფის უფროსი - ზაზა თევდორაძე; რეესტრის სამმართველოს უფროსი - ნინო წერეთელი; განათლების ხარისხის განვითარების სამმართველოს უფროსი - ნინო ბერელიძე.

საკითხების განხილვაში მონაწილეობდნენ უმაღლესი სასწავლებლების რექტორები. 
დისკუსიის შედეგები შეაჯამა საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის მინისტრმა - მიხეილ ბატიაშვილმა.

2020 წლიდან უმაღლეს სასწავლებლებში აბიტურიენტები ჩააბარებენ სამ სავალდებულო საგანს. ჰუმანიტარულ მიმართულებებზე: ქართული, ინგლისური, ისტორია; ტექნიკურ მიმართულებებზე: ქართული, ინგლისური, მათემატიკა. იცვლება დაფინანსების მოდელიც.

იხილეთ ფოტოები


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

სკოლებმა ანგარიშები უნდა წარადგინონ - კიდევ რა საკითხებს განიხილავს საბჭო

600 ლარს ერთჯერადად ეს ოჯახები მიიღებენ - ცვლილება ბიუჯეტში

პრობლემის გადასაჭრელად მნიშვნელოვანია სწორი ბალანსის პოვნა სასკოლო მოთხოვნებსა და მოსწავლის ფსიქოლოგიურ კეთილდღეობას შორის 

სკოლის მართვა - რა უნდა იყოს საგანმანათლებლო ლიდერის ძირითადი საზრუნავი

განათლების სამინისტროსა და მისი სსიპ-ების საპროტესტი განცხადება: „ერთგულნი ვრჩებით საქართველოს  ევროატლანტიკური ინტეგრაციის კურსისადმი“

პიროვნება

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“

„ჩემი მოტივაციაა მოსწავლეებში სწავლის სურვილის გაღვივება, მეგობრული თანამშრომლობა, სიკეთის კეთება“ 

„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს მოტივირებულ, ბედნიერ, ინტელექტუალურ და თვითშეფასების უნარის მქონე მოსწავლეებს“

სკოლები

გარდა ამისა, მათ იცეკვეს, შემოქმედებითი შესაძლებლობები წარმატებით წარმოაჩინეს 

აღსანიშნავია, მსგავსი აქტივობები მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებასა და მოტივაციის ამაღლებას უწყობს ხელს 



სასკოლო საზოგადოება მოსწავლეთა მიღწევებით ამაყობს და მათ წარმატებებს უსურვებს მომავალში 

სკოლაში მასწავლებელს - მაკა კალანდაძეს ამ შესაძლებლობისთვის მადლობას უხდიან 

საინტერესო

პრობლემის გადასაჭრელად მნიშვნელოვანია სწორი ბალანსის პოვნა სასკოლო მოთხოვნებსა და მოსწავლის ფსიქოლოგიურ კეთილდღეობას შორის 

საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები

„საბაზო საფეხურის მოსწავლეები სპექტაკლს დგამენ, დაწყებითი კლასების მოსწავლეები კი, საინტერესო საახალწლო აქტივობებს გვპირდებიან“

6 ყველაზე რთული გამოცდა მსოფლიოში

მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა 

სიახლეები
საზოგადოება