მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
სამტრედიის მუნიციპალიტეტში 26 მარტს საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატ „ეტალონის“ შიდასასკოლო ტესტირების I ეტაპი ჩატარდა.
II ტური 18 აპრილს გაიმართება, რომლის მიხედვითაც მუნიციპალიტეტის „ეტალონი“ მოსწავლე გამოვლინდება.
Etaloni.ge ტესტირების შესაფასებლად კონკურსში ჩართულ პირებს დაუკავშირდა, რომელთაც „ეტალონის“ I ეტაპის შესახებ დამატებითი ინფორმაცია მოგვაწოდეს.
სამტრედიის მუნიციპალიტეტის მერიის წარმომადგენელი ნატალია მანჯგალაძე:
„ძალიან გონიერი და წარმატებაზე ორიენტირებული ახალგაზრდობა გვყავს. მოსწავლეები დიდი ინტერესითა და აქტივობით ერთვებიან ჩემპიონატში, სადაც წიგნი მეტად უყვარდებათ და ლოგიკურად აზროვნებას, მცირე დროში ეფექტური გადაწყვეტილების მიღებას სწავლობენ. წლებია, აქტიურად ვთანამშრომლობთ და ძალიან ვგულშემატკივრობთ „ეტალონს“ ჩვენს ბავშვებთან ერთად.“
სამტრედიის მუნიციპალიტეტის მერიის წარმომადგენელი გურანდა გურგენიძე:
„ეტალონთან“ მრავალწლიანი თანამშრომლობა გვაკავშირებს. ჩვენი მოსწავლეები მაღალი ჩართულობითა და შედეგებით გამოირჩევიან. ჩემპიონატზე ისინი საზოგადოებასთან ურთიერთობის, ცოდნის წარმოჩენისა და ეფექტური გადაწყვეტილებების მიღების უნარს ივითარებენ, მნიშვნელოვან გამოცდილებას იძენენ და მომავალი წარმატებებისთვის ემზადებიან.“
დიდი ჯიხაიშის N1 საჯარო სკოლის დირექტორი მანანა ხაზალია:
„ეტალონი“ მოსწავლეებისთვის საინტერესო გამოწვევა და დიდი გამოცდილებაა. ჩემპიონატში ახალგაზრდები საკუთარ შესაძლებლობებს ავლენენ, პროგრამულ ცოდნასთან ერთად ზოგად განათლებას იღრმავებენ და სამომავლო წარმატებისთვის ემზადებიან. ამდენად, ვგულშემატკივრობთ ჩვენს ბავშვებსა და ეროვნულ ჩემპიონატს.“
დიდი ჯიხაიშის N1 საჯარო სკოლის „ეტალონის“ პედაგოგი მაია კახაძე:
„ტესტირების პირველი ეტაპი მოსწავლეთა მაღალი ჩართულობითა და ინტერესით წარიმართა. მშვიდ და ობიექტურ გარემოში მათ საკუთარი შესაძლებლობები გამოავლინეს, შედეგების გაცნობის შემდეგ კი, აქტიურად დავიწყებთ მეორე ტურისთვის მზადებას.“
ნოღის საჯარო სკოლის დირექტორი ციალა ძნელაძე:
„მოსწავლეები ყოველთვის დიდი ინტერესითა და მოლოდინით იღებენ ჩემპიონატში მონაწილეობას. ტესტირებისას დამოუკიდებლად ავლენენ საკუთარ ცოდნას და შემდეგ ერთმანეთში მსჯელობით განიხილავენ საკითხებს, საკუთარ ძლიერ და სუსტ მხარეებს ობიექტურად აფასებენ და სწავლას საჭირო მიმართულებით აძლიერებენ. მივესალმებით „ეტალონის“ მამოტივირებელ მიდგომებს და წარმატებებს ვუსურვებთ მოსწავლეებს წინსვლის გზაზე.“
ნოღის საჯარო სკოლის „ეტალონის“ პედაგოგი ლია ცერცვაძე:
„ყოველ წელს მოუთმენლად ველი, როდის გაისმება „ეტალონიდან“ ზარი და მეტყვიან, რომ ტესტირების პირველი ტური იმართება, შემდეგ ამ სიახლეს მოსწავლეებს ვახარებ და ერთად დავიწყებთ წარმატებისთვის მზადებას. ჩემპიონატში საკუთარი ცოდნისა და შესაძლებლობების გამოვლენა-წახალისების საშუალებას აძლევს მოსწავლეებს და მათში მოტივაციას ამაღლებს. წელს უმრავლესობამ „თამამ“ კატეგორიაზე გააკეთა არჩევანი, შედეგებიც დამაკმაყოფილებელი გვაქვს და მეორე ეტაპისთვის ვიწყებთ მზადებას.“
ქვაყუდის საჯარო სკოლის დირექტორი გიორგი შანიძე:
„ეტალონთან“ ერთად განათლებული, მრავალმხრივ განვითარებული და წინსვლაზე ორიენტირებული მომავალი თაობა გვეზრდება. მოსწავლეები იდი ინტერესს იჩენენ ჩემპიონატის მიმართ და სჯერათ, რომ აქ შრომა დაუფასდებათ, ცოდნას გაიღრმავებენ და დიდ გამოცდილებას მიიღებენ მომავალი წარმატებების მისაღწევად.“
ქვაყუდის საჯარო სკოლის „ეტალონის“ პედაგოგი ზვიად შანიძე:
„თამამსა და მამულიშვილს შორის რამდენიმე მოსწავლემ მეორეზე გააკეთა არჩევანი და შედეგებს რომ გაეცნო, შემდეგ ინანა, უფრო თამამი უნდა ვყოფილიყავი და მეორე ტურშიც გამომეცადა ძალებიო. „ეტალონთან“ ერთად ახალგაზრდები საკუთარი თავისა და ცოდნის ეფექტურად წარმოჩენას სწავლობენ და მომავალი წარმატებებისთვის აუცილებელ უნარებს ივითარებენ.“
ჭაგნის საჯარო სკოლის „ეტალონის“ პედაგოგი ირმა ახობაძე:
„ტესტირების პირველი ეტაპი ყველაფერი წესის მიხედვით წარიმართა. მშვიდ და თანაბარ გარემოში მოსწავლეებმა საკუთარი ცოდნა გამოავლინეს და კარგი შედეგებიც აჩვენეს. ახალგაზრდებს უყვართ ეროვნული ჩემპიონატი და ყოველთვის დიდი მოლოდინებით მონაწილეობენ მასში.“
სამტრედიის N3 საჯარო სკოლის დირექტორი ვენერა ივანიშვილი:
„ეტალონში“ ჩვენი მოსწავლეები დიდი ინტერესითა და აქტივობით ერთვებიან. ჩემპიონატი მათ სწრაფად აზროვნების უნარს უვითარებს, საკუთარ შეცდომებზე დაკვირვებასა და სწავლის საჭირო მიმართულებით გაძლიერებას ასწავლის, წინსვლის მოტივაციას უჩენს და ახალგაზრდების შესაძლებლობებს ახალისებს. ვგულშემატკივრობთ „ეტალონსა“ და ჩვენს მოსწავლეებს.“
სამტრედიის N3 საჯარო სკოლის „ეტალონის“ პედაგოგი ანნა ლეჟავა:
„ტესტირების პირველ ეტაპზე დიდი დაინტერესება იყო მოსწავლეთა მხრიდან. ნაწერები ჯერ არ გაგვისწორებია, თუმცა, ვიმედოვნებთ, რომ კარგი შედეგები ექნებათ და მეორე ეტაპზეც წარმატებით იასპარეზებენ. „ეტალონი“ ახალგაზრდებს კრიტიკულ აზროვნებას უვითარებს და წინსვლის მოტივაციას აძლევს.“
სამტრედიის N2 საჯარო სკოლის დირექტორი თეა კარტოზია:
„მშვიდ და თანაბარ გარემოში წარიმართა ტესტირება. მოსწავლეები დიდი ინტერესით ერთვებიან „ეტალონში“, სადაც დამოუკიდებლად მუშაობის, ცოდნის გამოვლენისა და სოციალური ურთიერთობების უნარს ივითარებენ. მივესალმებით ჩემპიონატის მამოტივირებელ მიდგომებს და ვგულშემატკივრობთ მოსწავლეთა წარმატებას.“
სამტრედიის N2 საჯარო სკოლის „ეტალონის“ პედაგოგი ვიოლეტა ვეკუა:
„მაქსიმალური ჩართულობითა და ინტერესით მონაწილეობდნენ მოსწავლეები პირველ ტურში. საინტერესო ტესტებით მათ საკუთარი ცოდნის გამოვლენის საშუალება ეძლევათ, თანაც დამოუკიდებლად მუშაობას სწავლობენ და წინსვლის მოტივაცია უჩნდებათ. ვემზადებით მეორე ეტაპში ასპარეზობისთვის და წარმატებებს ვუსურვებთ „ეტალონს“ ჩვენს ბავშვებთან ერთად.“
შეგახსენებთ, რომ ახალი სასწავლო წლის განმავლობაში „ეტალონი“ ტრადიციულად საქართველოს ყველა მუნიციპალიტეტსა და თვითმმართველ ქალაქს ესტუმრება და 2018-19 სასწავლო წლის „ეტალონელებს“ გამოავლენს.
კონკურსი სამ ეტაპად მიმდინარეობს: პირველი ეტაპზე სკოლებში გაიმართება შესარჩევი ტესტირებები, მეორე ეტაპი-ადგილზე, მუნიციპალიტეტსა თუ თვითმმართველ ქალაქში „ეტალონის“ შემოქმედებითი გუნდის სტუმრობასა და ღონისძიების ჩატარებას გულისხმობს. კონკურსი ივნისში გრანდიოზული ფინალით დაგვირგვინდება.
ინტელექტ-ჩემპიონატში ჩართვის მსურველებმა დამატებითი ინფორმაციისთვის შეგიძლიათ მიმართოთ სკოლის ადმინისტრაციას, საგანმანათლებლო რესურსცენტრს, დაგვიკავშირდეთ ნომერზე 577 36 99 45 მოგვწეროთ Facebook-ზე ან შეავსოთ სპეციალური სარეგისტრაციო ფორმა.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა