მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
დავით კლდიაშვილის სახელობის თერჯოლის მუნიციპალიტეტის ზედა სიმონეთის საჯარო სკოლის დაწყებითი კლასის მასწავლებელმა, ელისო ჯანელიძემ თერჯოლის საგანმანათლებლო რესურსცენტრის მიერ ორგანიზებული პროექტის „სულხან-საბა ორბელიანის დღეები“ ფარგლებში ჩაატარა საჩვენებელი გაკვეთილი ქართულ ენასა და ლიტერატურაში IV კლასში.
გაკვეთილის თემა იყო სულხან საბა-ორბელიანის იგავ-არაკი: „აქლემი და ვირი“.
მოსწავლეებმა ინდივიდუალური, წყვილებში და ტრეადებში მუშაობით დაამუშავეს ტექსტი და გაიმდიდრეს ლექსიკური მარაგი შემდეგი აქტივობების გამოყენებით:
1. გამოცანები აქლემზე და ვირზე
2. ვენის დიაგრამა
3. დააწყვილე სიტყვები
3. საჩვენებელი კითხვა მასწავლებლის მიერ შექმნილი სლაიდის გამოყენებით;
4. გაგრძელებით და როლური კითხვა.
5. დისკუსია კითხვის პლაკატის გამოყენებით;
6. ჩასვი წინადადებაში გამოტოვებული სიტყვა.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
სკოლაში საპატიო სტუმრებს სიხარულით დახვდნენ
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე