მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ახალციხის N5 საჯარო სკოლაში II, III და IV კლასის მოსწავლეებისათვის სასკოლო ოლიმპიადა (კომბინირებული - ქართული ენა, მათემატიკა, ბუნება, ხელოვნება, მუსიკა) ჩატარდა.
ოლიმპიადაში მონაწილეობის მსურველმა თითოეულმა მონაწილემ გაიარა ონლაინ რეგისტრაცია.
ოლიმპიადა მეოთხე კლასებში ჩატარდა ერთ ტურად, ხოლო მეორე და მესამე კლასებში საჭირო გახდა მეორე ტური.
ოლიმპიადის ბოლოს თითოეული კლასიდან საუკეთესო შედეგის მქონე ხუთი მონაწილე გამოვლინდა, რომლებიც დაჯილდოვდნენ დიპლომებით.
მე-2 კლასი:
• მარიამ მერაბიშვილი (IIა კლასი)
• დემეტრე ინასარიძე (IIა კლასი)
• მარიამ ბერიძე (IIდ კლასი)
• ნიკოლოზ ზაზაძე (IIზ კლასი)
• ნინო ბალახაშვილი (IIბ კლასი)
მე-3 კლასი:
• თენგო მღებრიშვილი (IIIა კლასი)
• გიორგი გაბელაშვილი (III ბ კლასი)
• თეკლა ბარძიმაძე (IIIდ კლასი)
• სანდრო მესხიძე (IIIა კლასი)
• მარიამ ბარბლიშვილი (IIIდ კლასი)
• ალექსანდრე პაპოიანი (III დ კლასი)
მე-4 კლასი:
• თეკლა ჯვარიძე ( IVა კლასი)
• კესარია მანველიშვილი (IVა კლასი)
• მარიამ დიასამიძე (IVა კლასი)
• მარიამ მელიქიძე (IVბ კლასი)
• გიორგი აზირაშვილი (IVე კლასი)
ოლიმპიადის ფარგლებში ასევე გამოვლინდა სამი საუკეთესო მასწავლებელი მათი მოსწავლეების საუკეთესო შედეგების მიხედვით: ციალა ასპანიძე, ნინო გელაშვილი და ნათია ცისკარაძე, რომლებსაც სკოლის დირექტორმა ინგა ვარდიძემ მადლობის სიგელები გადასცა.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
დაფიქსირდა თუ არა მუნის შემთხვევები სკოლებსა და ბაღებში - etaloni.ge ოფიციალურ უწყებებს დაუკავშირდა
IZRUNE.GE ბათუმში! - წარმატებული მოსწავლეების დაჯილდოების საზეიმო ღონისძიება ამჯერად შავიზღვისპირეთში გაიმართა
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
„მათ არასოდეს დაავიწყდებათ ამ დღის ემოციები“
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე