მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თელავის N6 საჯარო სკოლამ კონკურსში - „იმიტირებული სასამართლო პროცესი სკოლის მოსწავლეებისთვის“ გაიმარჯვა.
ახალგაზრდების სამართლებრივი ცნობიერების ამაღლების მიზნით, იუსტიციის სამინისტროს „დანაშაულის პრევენციის ცენტრი“ პროექტებს განაგრძობს. ამჯერად, ქალაქ თელავში ჩატარდა კონკურსი - „იმიტირებული სასამართლო პროცესი სკოლის მოსწავლეებისთვის“. მასში ადგილობრივი სხვადასხვა საჯარო სკოლის 40 - მდე მოსწავლე ჩაერთო.
პროექტის მონაწილეების თეორიული და პრაქტიკული მომზადების პროცესი ,,დანაშაულის პრევენციის ცენტრისა“ და იაკობ გოგებაშვილის სახელობის თელავის სახელმწიფო უნივერსიტეტის აქტიური ჩართულობით ეტაპობრივად მიმდინარეობდა.
დასკვნით ეტაპზე თელავის რაიონულ სასამართლოში, იმიტირებულ სასამართლო პროცესზე გამარჯვებული გუნდი, ასევე, „საუკეთესო პროკურორი“ და „საუკეთესო ადვოკატი“ დასახელდნენ. პროექტში თელავის N6 საჯარო სკოლამ გაიმარჯვა.
გამარჯვებული გუნდის წევრებს სიმბოლური თასი, სერტიფიკატები და მედლები გადაეცათ.
„დანაშაულის პრევენციის ცენტრისა“ და ამ პროექტის მთავარი მიზანია მესამე და მეოთხე საფეხურის სკოლის მოსწავლეებში ხელი შეუწყოს სასამართლო უნარ-ჩვევების გამომუშავებას, ანალიტიკური და კრიტიკული აზროვნების განვითარებას, მართლმსაჯულების და სასამართლოს საქმიანობის შესახებ ცნობიერების ამაღლებას.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
11-12 თებერვალს საქართველოში შედარებით ცივი და უნალექო მინდი შენარჩუნდება.
IZRUNE.GE ბათუმში! - წარმატებული მოსწავლეების დაჯილდოების საზეიმო ღონისძიება ამჯერად შავიზღვისპირეთში გაიმართა
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
გუნდის შემადგენლობაში იყვნენ: დათო ჭყონია, სალომე ფირცხლაიშვილი და მარიან გოროზია
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე