მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
გორის მუნიციპალიტეტის, კარბის სჯარო სკოლაში 9 აპრილთან დაკავშირებით ღონისძიება გაიმართა.
ღონისძიების ორგანიზატორები არიან - ქართული ენისა და ლიტერატურის კათედრის წევრები ციური ჩოხელი და მარიამ დავრაშელიძე, კლასის დამრიგებლები თინათინ ძაბახიძე და მზია მარკოზაშვილი,მუსიკის პედაგოგი მზია გოგინაშვილი.
სკოლის აღსაზრდელებმა პატივი მიაგეს საქართველოს დამოუკიდებლობისთვის მებრძოლ გმირებს, ლექსები წარმოთქვეს, სიმღერები შეასრულეს და კედლის გაზეთი გამოუშვეს.
ღონისძიება სლაიდშოუსა და სიმღერის - „ვაჩუქოთ ერთმანეთს ტიტები“ ფონზე მიმდინარეობდა.
სკოლის წარმომადგენლის თქმით, საღამო ძალიან საინტერესო და ამაღელვებელი გამოდგა. ღონისძიების ბოლოს მე-9 კლასის მოსწავლის, ბექა კაპანაძის, ლექსმა განსაკუთრებული ოვაციები დამიმსახურა.
1989 წლის 9 აპრილს, გამთენიისას, საბჭოთა კავშირის შეიარაღებული ძალების ნაწილებმა, თბილისის ცენტრში, პარლამენტის შენობასთან მშვიდობიანი საპროტესტო აქცია დაარბია, რის შედეგადაც 21 ადამიანი დაიღუპა. ათასობით მოქალაქე კი დაუდგენელი შემადგენლობის გაზით მოიწამლა.
1991 წლის 9 აპრილს კი უზენაესმა საბჭომ საქართველოს სახელმწიფოებრივი დამოუკიდებლობის აღდგენა გამოაცხადა.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
იანეულის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა წაიკითხეს საჯაროდ კითხვის დღესთან დაკავშირებით იგავ-არაკები წაიკითხეს და განიხილეს
ხელფასი 6570 ლარია - დირექტორის მოადგილის თანამდებობაზე კონკურსს განათლების ხარისხის განვითარების ცენტრი აცხადებს
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მოზარდებმა ნახეს სცენაზე გაცოცხლებული ნოდარ დუმბაძის ერთ-ერთი შესანიშნავი ნაწარმოები
ჩხორიის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა ხელოვნური ინტელექტის დახმარებით შექმნეს ვიდეო დავით აღმაშენებელზე
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე