მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
შუახევის მუნიციპალიტეტის, შუბნის საჯარო სკოლაში საქართველოს დამოუკიდებლობის აღდგენის დღისადმი მიძღვნილი ღონისძიება გაიმართა.
სკოლის წარმომადგენლის თქმით, ღონისძიების ძირითად თემას წარმოადგენდა 9 აპრილთან დაკავშირებული ისტორიული მოვლენები.
ღონისძიებაში მონაწილეობდნენ შუბნის საჯარო სკოლის მოსწავლეები. ღონისძიება სიტყვით გახსნა სკოლის დირექრტორმა ემზარ ჯუმუშაძემ დამსწრეთ მიულოცა დღე და სტუმრებს მობრძანებისთვის მადლობა გადაუხადა.
ღონისძიება ფონდ ,,შუბანის“ (ხელმძღვანელი დათო ცეცხლაძე) ფინანსური მხარდაჭერითა და ინიციატივით გაიმართა.
ამ დღესვე სკოლაში აჭარის ქართული ჭიდაობის ფედერაციისა და შუახევის მუნიციპალიტეტის მერიისა და საკრებულოს მხარდაჭერით ქართული ჭიდაობის სექცია გაიხსნა.
ღონისძიებას ესწრებოდნენ სხალთის ეპისკოპოსი მეუფე სპირიდონი, შუახევის მუნიციპალიტეტის მერი ფრიდონ ფუტკარაძე, შუახევის რესურსცენტრის უფროსი ედუარდ გოჰრაჭაძე, შუახევის საკრებულოს თავმჯდომარე გიორგი დავითაძე, პროფესორი ალიოშა ბაკურიძე, პროფესორი ტარიელ ფუტკარაძე, ექიმი დიმიტრი ცეცხლაძე, საქართველოს მწერალთა კავშირის წევრი შოთა ცეცხლაძე და არაერთი საპატიო შუბნელი.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
იანეულის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა წაიკითხეს საჯაროდ კითხვის დღესთან დაკავშირებით იგავ-არაკები წაიკითხეს და განიხილეს
ხელფასი 6570 ლარია - დირექტორის მოადგილის თანამდებობაზე კონკურსს განათლების ხარისხის განვითარების ცენტრი აცხადებს
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მოზარდებმა ნახეს სცენაზე გაცოცხლებული ნოდარ დუმბაძის ერთ-ერთი შესანიშნავი ნაწარმოები
ჩხორიის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა ხელოვნური ინტელექტის დახმარებით შექმნეს ვიდეო დავით აღმაშენებელზე
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე