მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქედის მუნიციპალიტეტის ოქტომბრის საჯარო სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელმა, ირმა სანიკიძემ დაწყებითი კლასის მოსწავლეებთან ერთად განახორციელა სასწავლო პროექტი „ტყე შეუნახე შვილებსა“.
პროექტის მიზანი იყო მოსწავლეებს გაეცნობიერებინათ ყველა ის პრობლემა, რომელიც ბუნების დაზიანებას, გაუფრთხილებლობას უკავშირდებოდა; ასევე გაეგოთ, რა საფრთხე მოჰყვება ბუნების გაუფრთხილებლობას ჩვენს ყოველდღიურ ცხოვრებაში, რომ გამოუმუშავდეთ ბუნების სიყვარულის, ემპათიის, თანაგრძნობის უნარები.
მოსწავლეებმა განსაზღვრულ დროში მოიძიეს მასალები, წაიკითხეს კლასგარეშე მხატვრული ლიტერატურა, კერძოდ: ვაჟა-ფშაველას „ია“ და რევაზ ინანიშვილის „მუხა“.
მათ მოამზადეს მინი-ინტერვიუ საზოგადოების ინფორმირებულობის დასადგენად, მოამზადეს სპექტაკლი ვაჟა-ფშაველას მოთხრობის, „ია“-ს მიხედვით და წარუდგინეს თავიანთ თანატოლებს და მასწავლებლებს.
პროექტის მსვლელობისას მოსწავლეებმა შეაჯერეს მიღებული ინფორმაცია და გაათვითცნობიერეს, რომ ტყეს სასიცოცხლო მნიშვნელობა აქვს ცოცხალი ორგანიზმებისათვის. მათ ჩამოუყალიბდათ დამოუკიდებლად მუშაობის, თანამშრომლობის, ინფორმაციის გაზიარებისა და პრეზენტაციის უნარი.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
იანეულის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა წაიკითხეს საჯაროდ კითხვის დღესთან დაკავშირებით იგავ-არაკები წაიკითხეს და განიხილეს
ხელფასი 6570 ლარია - დირექტორის მოადგილის თანამდებობაზე კონკურსს განათლების ხარისხის განვითარების ცენტრი აცხადებს
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მოზარდებმა ნახეს სცენაზე გაცოცხლებული ნოდარ დუმბაძის ერთ-ერთი შესანიშნავი ნაწარმოები
ჩხორიის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა ხელოვნური ინტელექტის დახმარებით შექმნეს ვიდეო დავით აღმაშენებელზე
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე