მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
გარდაბნის მუნიციპალიტეტის ლემშვენიერას საჯარო სკოლაში მეშვიდე კლასის მოსწავლეებმა პროექტი სახელწოდებით „ტარტარენი და ლუარსაბი მეზობლად“ განახორციელეს.
პროექტზე მოსწავლეებმა ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელთან, ცარო ხარძიანთან ერთად იმუშავეს.
„მოსწავლეებმა შეისწავლეს ორი მოთხრობა „კაცია-ადამიანი?!“ და „ტარტარენ ტარასკონელის უჩვეულო თავგადასავალი“. მათ ორივე ნაწარმოებში პერსონაჟთა ხატვის ხერხებსა და ავტორის ოსტატობაზე გაამახვილეს ყურადღება. ამის შემდეგ, ვიმუშავეთ პროექტზე. პროექტზე მუშაობდა 2 ჯგუფი. ერთმანეთის მანუშევრები მოსწავლეებმა თავად შეაფასეს და ობიექტური შენიშვნებიც გაითვალისწინეს. ზოგადად, პროექტებით სწავლება ინოვაციური და საინტერესო მეთოდია. მისი საშუალებით შესაძლებელია ყველა მოსწავლის ჩართვა სასწავლო პროცესში. ამავდროულად ის გვეხმარება ისეთი მნიშვნელოვანი უნარების გამომუშავებასა და სწავლებაში, როგორებიცაა: კომუნიკაცია, ურთიერთთანამშრომლობა, დაგეგმვა, მთავარი და მეორეხარისხოვანი ინფორმაციის გადარჩევა, გადაწყვეტილებების მიღება. ამასთან ერთად, პროექტი რამდენიმე საფეხურისგან შედგება - დაგეგმვა, მომზადება, წარდგენა და შეფასება“ - აღნიშნა პედაგოგმა.
სკოლის წარმომადგენლის ცნობით, სასწავლო პროექტი სახალისო და სასიამოვნო შესასრულებელი აღმოჩნდა ყველასთვის.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
როგორ უნდა დაიბრუნოთ გამოცდისთვის გადახდილი თანხა სრულად - ინსტრუქცია
იანეულის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა წაიკითხეს საჯაროდ კითხვის დღესთან დაკავშირებით იგავ-არაკები წაიკითხეს და განიხილეს
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
პატარები დავალებას შემოქმედებითად მიუდგნენ
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე