მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
იოსებ ოცხელის სახელობის ქუთაისის N2 საჯარო სკოლის V კლასში სპეციალური მასწავლებლმა, მარიამ გოდუაძემ ჩაატარა სიმულაციური გაკვეთილი რთული ქცევის / ბრაზის მართვისა და კონფლიქტების მოგვარების შესახებ.
სპეციალური მასწავლებლის მითითებებით ბავშვები გაეცნენ ბრაზის მართვის სტრატეგიებსა და კონფლიქტური სიტუაციებიდან გამოსვლის გზებს.
„მოსწავლეებისთვის ძალიან სახალისო აღმოჩნდა როლური სიმულაციები, რომლებითაც მათ ნახეს, გაიაზრეს და თავადაც გაითამაშეს კარგი და ცუდი ქცევითი მოდელები. მარიამის თხოვნით, მოსწავლეებს დაევალათ პრობლემის გადაჭრაზე დაფუძნებული სახალისო წერითი ტექსტების შექმნაც. სახელმძღვანელოდ მათ kargiskola.ge-ზე არსებული მოთხრობის შექმნის ონლაინ-ინსტრუქტორი ჰქონდათ“ - აღნიშნა სკოლის წარმომადგენელმა.
იხილეთ ფოტო
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
როგორ უნდა დაიბრუნოთ გამოცდისთვის გადახდილი თანხა სრულად - ინსტრუქცია
იანეულის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა წაიკითხეს საჯაროდ კითხვის დღესთან დაკავშირებით იგავ-არაკები წაიკითხეს და განიხილეს
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
გაკვეთილზე განიხილეს დავით აღმაშენებლის მეფობა
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე