მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
სოციალურ - საგანმანათლებლო პროექტი ''ეტალონი'' გრძელდება.
ამჯერად ''ბორჯომის ეტალონი მოსწავლე'' გამოვლინდა.
ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატი ბორჯომის N3 სკოლაში ჩატარდა.
ბორჯომის გამორჩეული ახალგაზრდები ერთმანეთს პირველობისათვის დაუპირისპირდნენ.
ღონისძიებას ბორჯომის გამგებელი დიმიტრი ყიფიანი, ბორჯომის მუნიციპალიტეტის გამგეობის კულტურის, განათლების, სპორტის, ძეგლთა დაცვის, ახალგაზრდულ საქმეთა და ტურიზმის სამასახურის უფროსი მარინა ხუჯაძე, რესურსცენტრის უფროსი იზოლდა ლომიძე, ბორჯომის N3 სკოლის დირექტორი ხათუნა ხარაზიშვილი, სკოლის წარმომადგენლები, დირექტორები, პედაგოგები, მოსწავლეები და მათი მშობლები დაესწრნენ.
დაძაბული ინტელექტუალური დაპირისპირების შედეგად გამარჯვებული გამოვლინდა.
''ბორჯომის ეტალონი მოსწავლის'' ტიტულს ბორჯომის N4 სკოლის მე-10 კლასის მოსწავლე, ანი გვირჯიშვილი დაეუფლა.
''ბორჯომის ეტალონი მოსწავლის'' ანი გვირჯიშვილის თქმით, პროექტი მოსწავლეებს დიდ შესაძლებლობებს აძლევს:
''ეტალონში'' შარშანაც ვმონაწილეობდი. წელს პირველ ადგილზე გავედი და მიხარია, რომ შევძელი ჩემი შესაძლებლობების გამოვლენა. ძალიან მომწონს ეს პროექტი. მოსწავლეებს ეძლევათ შესაძლებლობა თავიანთი ცოდნა გამოავლინონ, ახალი გამოცდილება მიიღონ, გაიგონ უფრო მეტი. ამისთვის დიდ მადლობას ვუხდი ''ეტალონს''.
ბორჯომის გამგებელმა დიმიტრი ყიფიანმა აღნიშნა, რომ გამარჯვებული მოსწავლე ერთი წლის განმავლობაში ყოველთვიურ სტიპენდიას მიიღებს:
''მივესალმებით ისეთ პროექტებს, რომლებიც განათლებას, ცოდნას და ინტელექტს ეხება. ''ეტალონი'' სწორედ ამ საქმეს ემსახურება და ჩვენ ყოველთვის მხარს დავუჭერს. ღონისძიებამ ძალიან კარგად ჩაიარა. გამარჯვებული მოსწავლე ერთწლიანი ყოველთვიური სტიპენდიით დავაჯილდოვეთ. იმედი გვაქვს, რომ ფინალურ ეტაპზეც მიაღწევს წარმატებას.''
ბორჯომის მუნიციპალიტეტის გამგეობის კულტურის, განათლების, სპორტის, ძეგლთა დაცვის, ახალგაზრდულ საქმეთა და ტურიზმის სამასახურის უფროსი მარინა ხუჯაძე გამარჯვებულს ულოცავს წარმატებას:
''ღონისძიება ორგანიზებულად ჩატარდა. ძალიან ემოციური იყო, აღსანიშნავია, რომ ბავშვების ჩართულობა იყო მაღალი, კონკურენციაც მაღალი იყო. ანი გვირჯიშვილმა აჯობა ყველას და გაიმარჯვა. ანი შარშანაც მონაწილეობდა, შარშანდელი გამოცდილება, როგორც ჩანს, დაეხმარა წარმატების მიღწევაში. ვულოცავთ ამ გამარჯვებას და წარმატებებს ვუსურვებთ.''
რესურსცენტრის უფროსის იზოლდა ლომიძის თქმით, ღონისძიება ძალიან კარგად იყო ორგანიზებული:
''ბორჯომის მუნიციპალიტეტის სკოლების ჩართულობა ''ეტალონის'' ნახევარფინალში ძალიან მაღალი იყო. დარბაზში დადებითი, პოზიტიური განწყობა იგრძნობოდა. ღონისძიება ძალიან კარგად იყო ორგანიზებული, ძალიან საინტერესოდ და ლამაზად ჩაიარა ყველაფერმა. მიგვაჩნია, რომ პროექტი მოსწავლეთა სწავლისადმი მოტივაციის გაზრდას უწყობს ხელს, ამაღლებს პატრიოტულ გრძნობას. ამისთვის მადლობა მინდა გადავუხადო ''ეტალონს'', ჩვენ გავაგრძელებთ ამ პროექტთან თანამშრომლობას.''
ბორჯომის N4 სკოლის მე-10 კლასის დამრიგებელი თინათინ გოგოლაძე აღნიშნავს, რომ ანი გვირჯიშვილი მრავალმხრივ ნიჭიერი და აქტიური მოსწავლეა:
''ანი გვირჯიშვილი უნიკალური მოსწავლეა, ამ სიტყვის პირდაპირი გაგებით. ბავშვობიდანვე უამრავ წიგნს კითხულობს. ყველა საგანს თანაბრად ფლობს, მისთვის ბარიერი, დაბრკოლება არ არსებობს. ძალიან აქტიურია, სპორტშიც გარკვეული წარმატებები ჰქონდა, მღერის ძალიან კარგად, ცეკვაში აქვს ძალიან დიდი წარმატებები. დისციპლინითაც გამოირჩევა. ეკოლოგიის მიმართულებით ეკოკლუბებში იყო ჩართული, ტელევიზიაში საკუთარი გადაცემაც ჰქონდა. რა კონკურსშიც არ უნდა მიიღოს მონაწილეობა, მაგალითად თემების დასაწერად, მოუმზადებლადაც ხან მეორე ადგილზე გადის, ხან პირველზე გადის. ერთი სიტყვით, საუკეთესო მოსწავლეა. ''
''ბორჯომის ეტალონი მოსწავლის'' ტიტულის მფლობელი ანი გვირჯიშვილი, ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატის გრანდიოზულ ფინალში მიიღებს მონაწილეობას.
მანამდე ინტელექტ-შეჯიბრი გრძელდება. ''ეტალონი" 2016-2017 სასწავლო წელს საქართველოს ყველა ქალაქსა და მუნიციპალიტეტს ესტუმრება და ადგილზევე გამოავლენს ''ეტალონ მოსწავლეებს''.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა