მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
გაერო-ში საქართველოს ახალგაზრდობოს წარმომადგენელი ლიკა ტორიკაშვილი, N141 საჯარო სკოლის მოსწავლეებთან ერთად შეზღუდული შესაძლებლოლაბის მქონე პირთა დღის ცენტრს ეწვია.
ვიზიტის ერთ-ერთი მიზანი იყო მოხალისეობის პოპულარიზაცია და სკოლის მოსწავლეების ცნობიერების დონის ამაღლება მოხალისეობის შესახებ.
საქართველოს სახელმწიფო ახალგაზრდული პოლიტიკის დოკუმენტი აღნიშნავს არაფორმალური განათლების საჭიროებას. ინდივიდუალური და სოციალური განათლების ნათელი მაგალითი არის მოხალისეობა, რისი პოპულარიზიციაც ახალგაზრდებში ლიკა ტორიკაშვილის ერთ-ერთი პრიორიტეტია. ზემოთ აღნიშნულ დღის ცენტრში სხვადასხვა შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე ახალგაზრდები გადიან ყოველდღიურ თერაპიას, ხშირად ხელოვნების მეშვეობით. მათ სამწუხაროდ აკლიათ თანატოლებთან კომუნიკაცია
სწორედ ამიტომ N141 საჯარო სკოლის მოსწავლეები ლიკა ტორიკაშვილთან ერთად ცენტრს ესტუმრნენ და ჩაატარეს პატარა მუსიკალური წარმოდგენა.
ღონისძიებას ესწრებოდნენ ორგანიზაცია „სამედიცინო კლოუნების“ (Medical Clowns) წარმომადგენლები: ვადიმ ლარჩენკო და მატიუ ადამსი, რომლებმაც მოხალისეებთან ერთად ჩაატარეს „კლოუნადის“თერაპიული წარმოდგენა.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
აკადემია პედაგოგებს აძლევს შესაძლებლობას გაეცნონ კონკრეტულ ნაბიჯებს იმისთვის, რომ გახდნენ ინოვაციური მასწავლებლები
საგამოცდო ლიტერატურა მასწავლებელბისთვის ყველა საგანში - საკითხები, ტესტის ნიმუშები და შეფასების კრიტერიუმები
„ვირუსების პიკი გადავლილი არ არის - განსაკუთრებული რისკის ქვეშ 5 წლამდე ბავშვები არიან, მათ უმრავლესობას ფილტვების ანთება აქვს“ - ივანე ჩხაიძე
„მასწავლებლობა ჩემთვის, შთაგონება და სულის ძახილი“ - გაიცანით 2025 წლის მასწავლებლის გლობალური ჯილდოს კონკურსის გამარჯვებული ეკა სეფიაშვილი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
სკოლის პედაგოგები სწავლებისას მრავალფეროვან აქტივობებს მიმართავენ
მოსწავლეებმა კიდევ ერთხელ შეახსენეს თანატოლებს, რომ წიგნის სიყვარულს შეუძლია სამყაროს შეცვლა უკეთესობისკენ
მასწავლებლების პროფესიული განვითარების ნაკლებობა, მოსწავლეთა ფსიქიკური ჯანმრთელობა... კიდევ რა გამოწვევები არსებობს განათლებაში
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე