სიახლეები
ეტალონი

„ეტალონი“ არის პროექტი, რომელიც მოსწავლეებს შორის ჯანსაღ კონკურენციას აყალიბებს“- ისანი-სამგორი ჩემპიონატის მეორე ტურისთვის ემზადება
15-04-2019
-
+


ისანი- სამგორის სკოლებში 11 აპრილს საქართველოს ეროვნული ინტელექტ- ჩემპიონატ „ეტალონის“ შიდასასკოლო ტესტირების I ეტაპი ჩატარდა.

II ტური  16 მაისს გაიმართება, რომლის მიხედვითაც ცალ-ცალკე რაიონების მიხედვით ისნის „ეტალონი“ მოსწავლე და  სამგორის „ეტალონი“ მოსწავლე გამოვლინდებიან.

Etaloni.ge ტესტირების შესაფასებლად კონკურსში ჩართულ პირებს დაუკავშირდა, რომელთაც „ეტალონის“ I ეტაპის შესახებ დამატებითი ინფორმაცია მოგვაწოდეს.

თბილისის N106 საჯარო სკოლის დირექტორი თენგიზ გულორდავა:

„ჩვენთან ძალიან ორგანიზებულად ჩაიარა „ეტალონის“ პირველმა ეტაპმა. გვყავს გამარჯვებული გუნდები და უკვე ველოდებით მეორე ტურს. მინდა აღვნიშნო, რომ მართალია შარშან უფრო მეტი იყო მონაწილეთა რიცხვი, თუმცა წელს ხარისხი უფრო მაღალია. რაც იმას ნიშნავს, რომ ბავშვები წლიდან-წლამდე უკეთესად ემზადებიან ამ ჩემპიონატისთვის და ცდილობენ უკეთესი შედეგები დააფიქსირონ კონკურსზე“.

თბილისის N106 საჯარო სკოლის „ეტალონის“ პედაგოგი ნაზი სეთურიძე:

„პირველმა ტურმა ძალიან კარგად ჩაიარა. ბავშვების მხრიდან დაინტერესება ტრადიციულად ძალიან მაღალი იყო წელსაც. აღსანიშნავია, რომ ზღვარი მონაწილეთა უმრავლესობამ გადალახა და მათ შემოხაზეს „თამამი“. აქვე მინდა ვთქვა ისიც, რომ გვყავს ორი ბავშვი, რომლებმაც ჩემპიონატის პირველ ეტაპზე 100 ქულა დააგროვეს“.

თბილისის N92 საჯარო სკოლის დირექტორი მიხეილ ჩიქოვანი:

„ყველაფერმა ნორმალურად ჩაიარა. ბავშვებმა მაღალი ქულები დააფიქსირეს ჩემპიონატის პირველ ტურში. უმეტესობამ გადალახა ზღვარი და ახლა ელოდებიან როდის ჩატარდება მეორე ტური. ძალიან მნიშვნელოვანია ის ფაქტი, რომ ბავშვები თავად იჩენენ ინტერესს ამ პროექტში მონაწილეობაზე. მეცადინეობენ და ცდილობენ მიიღონ კარგი ზოგადი განათლება“.

თბილისის N92 საჯარო სკოლის „ეტალონის“ პედაგოგი მარინე ჩიკვილაძე:

„პირველმა ტურმა კარგად ჩაიარა. ქულები სხვადასხვანაირია. ნახევარზე მეტმა გადალახა პირველი ტური. ნაწილს აქვს კიდევ მეორე ტურში მონაწილეობის სურვილი. ეს არის ძალიან მნიშვნელოვანი პროექტი, რომელიც აძლევს ჩვენს მოსწავლეებს დიდ სტიმულს. ისინი ეცნობიან სხვადასხვა სახის ლიტერატურას და ცდილობენ მიიღონ კარგი ზოგადი განათლება“.

თბილისის N99 საჯარო სკოლის „ეტალონის“ პედაგოგი სოფიო ძაგნიძე:

„ტრადიციულად მშვიდ გარემოში ჩაიარა ჩვენთან „ეტალონის“ პირველმა ტურმა. ჩვენს ბავშვებს ამ პროექტში მონაწილეობის დიდი სურვილი აქვთ. ეს პროექტი ძალიან კარგია ზოგადი განათლებისთვის და რეალიზებისთვის. ასევე, ეს არის ძალიან კარგი საშუალება იმისათვის, რომ ბავშვები დარწმუნდნენ საკუთარ შესაძლებლობებში. ამდენად, ვფიქრობ, რაც უფრო მეტი ბავშვი ჩაერთვება ამ პროექტში უკეთესი იქნება“.

თბილისის N124 საჯარო სკოლის დირექტორი მადონა მუმლაძე:

„ჩვენს სკოლაში ამ პროექტის მიმართ დაინტერესება, როგორც ყოველთვის, ძალიან მაღალი იყო წელსაც. პირველმა ეტაპმა ნორმალურად ჩაიარა და ახლა უკვე ველოდებით მეორე ტურში გადასულთა სიას. აღსანიშნავია, რომ ჩემპიონატის მიმართ დაინტერესებას უფრო მეტად მერვე, მეცხრე და მეათე კლასის მოსწავლეები გამოთქვამენ“.

თბილისის N131 საჯარო სკოლის დირექტორი ხათუნა ენუქიძე:

„პირველმა ეტაპმა საკმაოდ კარგად, ხარვეზების გარეშე ჩაიარა. ბავშვები ძალიან არიან დაინტერესებული აღნიშნული კონკურსით, განსაკუთრებით კი მერვე და მეცხრე კლასის მოსწავლეები. ჩვენთან უკვე ელოდებიან და ემზადებიან „ეტალონის“ შემდეგი ეტაპისთვის“.

თბილისის N131 საჯარო სკოლის „ეტალონის“ პედაგოგი მზია გოგოლაძე:

„დაინტერესება სკოლის მასშტაბით ნამდვილად ძალიან მაღალია. ვფიქრობ, პირველ ტურში ძალიან კარგი შედეგები დაფიქსირდა. ჩემი აზრით, ეს არის ის უმნიშვნელოვანესი პროექტი, რომელიც ზრდის მოტივაციას და არის საუკეთესო მოტივატორი ჩვენი ბაშვებისთვის. ისინი ცდილობენ კარგად ისწავლონ და იყვნენ წარმატებულები საკუთარი ცოდნით“.

თბილისის N90 საჯარო სკოლის დირექტორი თამარ მელიქიძე:

„პირველმა ტურმა წარმატებით ჩაიარა. ჩვენს სკოლაში ძალიან ბევრი იყო მონაწილეობის მსურველი. სხვათაშორის, თავდაპირველად, როდესაც ვნახე მონაწილეობის მსურველთა სია, გაოცებულიც კი დავრჩი, რადგან აღმოვაჩინე მოსწავლეები, რომლებიც მაღალი აკადემიური მოსწრებით სრულებითაც არ გამოირჩევიან. სწორედ ამიტომ არის ეს პროექტი მნიშვნელოვანი მომავალი თაობისთვის. ის ყველას აძლევს საკუთარი შესაძლებლობებისა და ნიჭის გამოვლენის საშუალებას“.

თბილისის N90 საჯარო სკოლის „ეტალონის“ პედაგოგი მაია მამულაიძე:

„ეტალონის“ პირველმა ტურმა ორგანიზებულად და წარმატებით ჩიარა. აღსანიშნავია, რომ ჩვენს სკოლაში მოსწავლეების მხრიდან დაინტერესება თავიდანვე ძალიან მაღალი იყო. „ეტალონი“ ძალიან ზრდის მოტივაციას და აყალიბებს ჯანსაღ კონკურენციას მოსწავლეებში. ძალიან მოგვწონს კითხვები, რომელიც ყველა საგნიდან ზოგად ცოდნას მოითხოვს. ეს პროექტი აძლევს ჩვენს მოსწავლეებს ცოდნის გაღრმავებისა და თვითშემოწმების საშუალებას“.

თბილისის N117 საჯარო სკოლის დირექტორი მაია მეტონიძე:

„ეს არის პროექტი, რომლითაც მოსწავლეებთან ერთად დაინტერესებული არიან მშობლებიც. პირველმა ეტაპმა ჩვენთან მშვიდ ვითარებაში ჩაიარა და ბავშვებმა ძალიან კარგი ქულები დააფიქსირეს. დაინტერესება მართლა ძალიან მაღალია, ბავშვები მთელი დღის განმავლობაში მეცადინეობენ და ემზადებიან ჩემპიონატისთვის“.

თბილისის N117 საჯარო სკოლის „ეტალონის“ პედაგოგი: ეკატერინე ბოჭორიშვილი:

„ჩვენი ბავშვები ძალიან მოტივირებულები იყვნენ პირველ ტურში და ერთი სული ქონდათ გაეგოთ შედეგები. ეს არის პროექტი, რომელიც გამოირჩევა მისი პოპულარობით ბავშვებში. აღსანიშნავია, რომ მსგავსი ტიპის საგანმანათლებლო პროექტების დეფიციტი, მომავალი თაობისთვის, ნამდვილად არსებობს. ეს არის ადაპტირებული ჩემპიონატი ნებისმიერი მოსწავლისთვის, რომელიც მოითხოვს ზოგად ცოდნას, ანალიზისა და ლოგიკური მსჯელობის უნარს“.

თბილისის N87 საჯარო სკოლის „ეტალონის“ პედაგოგი ლევან ბუკია:

„პირველმა ეტაპმა მშვიდ გარემოში ჩაიარა. ძალიან დაინტერესდნენ მოსწავლეები თავიდანვე, მეცადინეობდნენ და ახლაც ემზადებიან შემდეგი ეტაპისთვის. ამ პროექტის მნიშვნელობაზე ძალიან ბევრი შეიძლება ითქვას. ის მნიშვნელოვანია ჩვენი სკოლის თითოეული მოსწავლისთვის. ყველა ასაკი ძალიან აქტიურად არის ჩართული ამ პროექტში და ყველა ცდილობს წარმატების მიღწევას“.

იხილეთ ფოტოები:


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის საბჭო სხდომას 27 დეკემბერს გამართავს 

პიროვნება

„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“

„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“

სპორტული შეჯიბრებები, რადგან ამ დროს იქმნებოდა საუკეთესო, პოზიტიური თანამშრომლობითი გარემო და მიყალიბდებოდა ემპათიის უნარი თანატოლის მიმართ 

ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი მიზანდასახულნი, შრომისმოყვარენი და შემოქმედებითნი არიან
სკოლები

მათ იცეკვეს, იმღერეს, სიტყვა წარმოთქვეს და შემოდგომაზე ვრცლად ისაუბრეს

არმატებულ სპორტსმენებს სკოლაში მოსწავლეებმა და პედაგოგებმა საზეიმო დახვედრა მოუწყვეს

 ღონისძიებას მასწავლებლები:  ლალი წულაია და ელენე სიხარულიძე, ხელმძღვანელობდნენ 

საინტერესო

მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა 

ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე

AI განმარტებით, მასწავლებლის ჩაცმულობა მაინც დამოკიდებულია სკოლის კულტურასა და პოლიტიკაზე 

დისგრაფია სწავლის უნარის სპეციფიკური დარღვევაა - რა უნდა იცოდნენ მასწავლებლებმა და მშობლებმა

სიახლეები
საზოგადოება